Publikováno Září 20, 20195 r Zdravím všechny, máme takový problém s vybíjení autobaterie cyklickým proudem 0,4 A-0,8 A na Octavii II 2.0 FSI (2006), podle testu Vagem není žádná chyba. Při testu Vagem aktivity Gateway při vypnutém zapalování a zamknutí, viditelně cykluje v Komfortní části. Neoriginální rádio Alpine a bluetooth Nokia, dříve normálně bez problému chodily, teď jsme Nokii vyndali a stav se nezlepšil. Má někdo radu jak zjistit příčinu? Upraveno Září 23, 20195 r od wolfcreek
Říjen 25, 20195 r Postupně vytahovat pojistky až přijdeš na to, co to způsobuje. Začal bych tím rádiem, úplně odpojit od napájení.
Duben 28, 20205 r Mám ten samý problém. Neustálý odběr proudu kolem mA. I když vyměním gatewey za jinou, odběr nespadne pod mA. Najít elektrikáře je nadlidský výkon....sháním již 3 rokem
Duben 28, 20205 r před 24 minutami, hrusoman napsal: Mám ten samý problém. Neustálý odběr proudu kolem mA. I když vyměním gatewey za jinou, odběr nespadne pod mA. Najít elektrikáře je nadlidský výkon....sháním již 3 rokem Kolik mA ti auto bere po jeho uzamčení ? Do cca 30 mA je to v normálu. Změřit odběr není problém. Pokud jseš z Prahy, mohu ho bezkontaktně změřit digitálním dataloggerem.
Duben 29, 20205 r V 26. 10. 2019 na 1:29, Caster napsal: Postupně vytahovat pojistky až přijdeš na to, co to způsobuje. Začal bych tím rádiem, úplně odpojit od napájení. To jsem udělal jako první, problém je, že nejde ani o problém elektrotechnický, ale pravděpodobně softwarový... jak vidno, používám poslední verzi výrobcem doporučovaný na odborné testování VCDS a ten by triviální chyby snad objevil...
Duben 29, 20205 r V 28. 4. 2020 na 12:19, hrusoman napsal: Mám ten samý problém. Neustálý odběr proudu kolem mA. I když vyměním gatewey za jinou, odběr nespadne pod mA. Najít elektrikáře je nadlidský výkon....sháním již 3 rokem Tento problém se dá nouzově vyřešit odpojovačem akumulátoru, tak to máme. Chystám napsat a požádat výrobce Škodě o radu a také výrobci testu VCDS do USA, protože jak popisuji, po neúspěšném testu dle prvního kroku, není známo jak pokračovat.....
Duben 29, 20205 r V 20. 9. 2019 na 14:03, wolfcreek napsal: Zdravím všechny, máme takový problém s vybíjení autobaterie cyklickým proudem 0,4 A-0,8 A na Octavii II 2.0 FSI (2006), podle testu Vagem není žádná chyba. Při testu Vagem aktivity Gateway při vypnutém zapalování a zamknutí, viditelně cykluje v Komfortní části. Neoriginální rádio Alpine a bluetooth Nokia, dříve normálně bez problému chodily, teď jsme Nokii vyndali a stav se nezlepšil. Má někdo radu jak zjistit příčinu? Odpovídám pod tímto jménem, ztratil jsem heslo na Wolfcreeka, sry
Červen 12, 20205 r V 29.04.2020 na 15:56, guru.robot napsal: Tento problém se dá nouzově vyřešit odpojovačem akumulátoru, tak to máme. Chystám napsat a požádat výrobce Škodě o radu a také výrobci testu VCDS do USA, protože jak popisuji, po neúspěšném testu dle prvního kroku, není známo jak pokračovat..... Tak vyřešeno., Problém byl v podvolantové jednotce. Vyměněno a odběr dle elektrikáře kolem 2 mAh :-)
Červen 14, 20205 r Vyřešeno? Tak to fajn! :)) Měl bych dotaz, co bylo špatné a co bylo vyměněné: čidlo úhlu řízení -G85-, či řídící jednotka elektroniky sloupku řízení -J527- nebo byla jednotka jen přenastavena? Děkuji předem za odpověď... :o) Upraveno Červen 14, 20205 r od guru.robot špatné místo na dotaz
Červen 16, 20205 r V 14. 6. 2020 na 14:19, guru.robot napsal: Vyřešeno? Tak to fajn! :)) Měl bych dotaz, co bylo špatné a co bylo vyměněné: čidlo úhlu řízení -G85-, či řídící jednotka elektroniky sloupku řízení -J527- nebo byla jednotka jen přenastavena? Děkuji předem za odpověď... :o) Ahoj. Hele nejsem elektrikář ale měnil celou podcolantovou jednotku. Problém byl i v tom že tam nebyla ta co tam být měla (již jsem to tak koupil)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.