Martin Rušaj Vloženo 24. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2019 (editace) Mám takový dotaz. Jedná se tento motor, ale i o převodovku. Tak jsem to tady dál. Používáte u této kombinace ruční řazení? Přijde mi praktické s důvodu, že se při lechtáni plynu nepodtáčí motor. Editováno: 25. Říjen 2019, autor: Pawouk Upraven název tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 24. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2019 Podtacanie riesim presunutie volica dsg paky do rezimu S....vtedy drzi vyssie otacky,u mna dokonca auto jazdi castejsie v 2 vajlcovom rezime a je paradoxne nizsia spotreba...mesto ani inak nejazdim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
decathlon Vloženo 24. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2019 Zkusil jsem to párkrát, ale pak mě to omrzelo. jak píše Patrik1971, to tam dám raději S a nebo to neřeším vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášPCE Vloženo 25. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2019 Mám tuto kombinaci (1,6TDI + DSG), ruční řazení nepoužívám, nechám motor pracovat s převodovkou tak jak je v MB/Kv nastavili :-) Ale jezdím svižně, takže to moc nelechtám :-D (douhodobá spotřeba 6 L) Pádla používám jen při brždění z jendnoho dlouhého táhlého kopce, kdy tam DSG hází moc brzo nižší stupeň a víc brzdí a vytáčí se, což mi ucho a cit nebere, tak do toho zasahuji. Za mě je sladění motorua DSG super. Po přechodu z manuálu na DSG jsem si na to rychle zvyknul a neměnil bych:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.