Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všem,


poslední dobou mi "straší" v mojí Fabii I 1.9 TDI PD (2007) níže můj pokus o popis situace.


Začalo to když jsem našel v asi 9 dnů odstaveném autě totálně vytřískanou baterku (kupovaná nová ani ne před rokem 77Ah)
Napění na ní spadlo až na 7 V, za dva dny jsem jí pomalu donabil, jeví se jako dobrá, možná s tím vším nesouvisí.

 

Pár dnů na to jsem krokem vyjel příkop, začala svíti kontrolka ASR než jsem dojel na nejbližší parkoviště zhasla.

Po delší době jsem si všimnul, že všehno na elektriku poblikává (né vždy), už mi prdli dvě žárovky, nad RZ jsem dal LEDky na těch je to poblikávání hezky vidět.


Včera jsem auto zvedal, měnil jsem kola na zimní, když jsem vyjel, po chvíli odešel posilovač řízení, naštěstí na rovince a po pár vteřinách zase naskočil ale dost na to abych se připo*ral :D
V prudší zatáčce na mě něco zapípalo, asi zase ASR, nestihl jsem se podívat, hned po výjezdu ze zatáčky byl pokoj.
Následně po vyjetí nerovnosti se vynuloval počítač, řekl jsem si asi vakl na kontaktu baterky (i když pořád je tam alternátor ne?) kontakty jsem vyčistil, znovu připojil pak vše OK, žádné poblikávání nebo varování.
Dnes ráno nastartuju rozsvítim nic nebliká, než jsem se rozjel slyšel jsem jako takový relátkový "cvak" a už to zase blikalo.

 

Podařilo se mi změřit napětí mezi mínusem baterky a jakoukoliv kovovou částí motoru v obou stavech:
poblikává = 1,2 V
nepoblikává 0,006 V prostě nic

 

Jestli jsem Vás ještě neuspal, dokáže prosím někdo z mé pohádky vydedukovat příčinu toho všeho?

 

Moc díky, Tomáš.

Je divné, že jsi na baterii naměřil 7V a ona nebyla po smrti. Totálně vymlácená bateri by stále měla mít 10,5 až 11,5 V. Takže je otázkou, co to vlastně měříš.

Při tomto projevu bych kotroloval silové vedení alternátor - baterie (hlavně svorky pojistek na aku) - servo + ukostření na karoserii.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.