Pejsi Vloženo 16. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2019 Zdravím, Octavie 3 RS TDI 135 kW CUNA MR2016, najeto 70 tisíc km, manuál, předokolka, aditivuju VIF-em. Mezi 1900-2000 otáčkami je motor hlučný jakoby točil aspoň 3000 ot. Od 2100 ot. a výš to ustane a je zase normálně tichý. Dělá to pouze mezi uvedenými otáčkami a na každém kváltu. Výkon je optimální. Vyměnil jsem olej na 0W30 Shell, žádná změna. Regenerace probíhá tak jednou za cca 500 km, jezdím kombo všeho, spíš ale dálnice. Spotřeba teď na 400 km převážně dálnice 5.5 l (byla zima), trvalo to asi 130 km než jsem se dostal pod 6 litrů. Na dálnici tempomat 130 km/h. Olej nepapá. O žádné opravě na motoru nevím. Do servisu se dostanu až po Novém roce. Neměli byste prosím nějaké zkušenosti, která část motoru by se mohla takto projevovat? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pejsi Vloženo 4. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2020 Nemohlo by to být třeba vstřikovací čerpadlo? Dělá to pouze pod zátěží, tedy sešláplým plynovým pedálem. Z kopce bez plynu to slyšet není. Tento dunivější zvuk motoru je slyšet opravdu jen mezi těmi otáčkami 1900-2000, níž a výš se takto zvukově neprojevuje. Za studena i po zahřátí to dělá. A občas si všimnu, že trochu zakolísá teplota oleje, ale jinak se drží na cca 90°C, když jezdím předpisově. Díky za případné tipy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pejsi Vloženo 5. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2020 A aktuálně reálná spočítaná spotřeba paliva za posledních 5000 km je 6.2 l/100 km a to jezdím předpisově. Takže něco je špatně :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.