Přejít na obsah

Casonim

Doporučené příspěvky

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Týden zpátky se mi rozletělo turbo, takovým způsoben že se mi roztrhl blok. Sehnal jsem si jiný motor, s turbem, nasadil do auta a spokojeně jezdil. Pak mi nové turbo chytlo olej, motor v omezovači i když jsem měl klíček venku. Udusil jsem motor, sehnal nové turbo, nasadil a sice sepne ale auto úplně krutoextrémně kouří, bíle, smrdí to po naftě. Dusí se, ale jakmile sepne turbo kouří míň a i docela jede. Jde to ruku v ruce s brutálním klepáním motoru. 

Editováno: , autor: Casonim
Upraven název tématu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A vo stym si sa prisiel pochvalit? Ked to klepe tak asi bude niekde vola, idealne na ojnici-kluke. Bolo to skontrolovane? 

Nejaky olej tam ostal po tom behu na olej cez turbo? U tohto motoru predpokladamnide dat dole vana a skontrolovat volu na ojnici aj bez vecsis zasahiv do motora. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 1. 2020 na 16:07, atlan napsal:

A vo stym si sa prisiel pochvalit? Ked to klepe tak asi bude niekde vola, idealne na ojnici-kluke. Bolo to skontrolovane? 

Nejaky olej tam ostal po tom behu na olej cez turbo? U tohto motoru predpokladamnide dat dole vana a skontrolovat volu na ojnici aj bez vecsis zasahiv do motora. 

Ahoj, nejde mi tak moc o klepání a komfort jízdy, jako o fakt, že to hulí naprosto nepředstavitelně. Nastartuju po ránu a za 30 vteřit se záměnou objeví hřib jak po atomovce, lidi se mě pták jestli maj volat hasiče a další sranda. Potřeboval bych navést jak ujistit co je špatně, skočený rozvody, špatný vstřiky, přidřenej motor já nevím. Vanu jsem měl dole když jsem ten motor nandaval a po zběžných a nijak důkladných kontrolách se to zdá být OK. Mám v hajzlu setrvák, a silembloky, tak klepání přisuzuji jim. Padá do nouze a kouří jako kráva, a já nevím kde hledat chybu, zkoušel jsem odpojit co se dalo,(váha, intrrcooler, řídící vstřik) ale nic nemělo na tu extrémní kouřivost vliv. Kontroloval jsem komplet sání a oleje je tam minimum, je, ale jen tak na zašpinení prstů než aby to vysvětlilo, proć se ten motor chová takhle. Děkuji za reakci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsem s tím po cca týdnu jel a hulí, padá do nouze, a klepe jen pod plynem, na volnoběh a nebo při jízdě z kopce v kvaltu je to OK. Za dva dny budu mít konečně čas motor rozebrat, měnit těsnění pod hlavou, zkontrolovat časování rozvodů a dát jinou chladičovku. Když sundám vanu, tak budu koukat na pěknou kliku, vůli na tom změřim dílenským úchylkoměrem nebo je lepší metoda? Pak budu i vědět co říká diagnostika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...