Jump to content

Recommended Posts

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Týden zpátky se mi rozletělo turbo, takovým způsoben že se mi roztrhl blok. Sehnal jsem si jiný motor, s turbem, nasadil do auta a spokojeně jezdil. Pak mi nové turbo chytlo olej, motor v omezovači i když jsem měl klíček venku. Udusil jsem motor, sehnal nové turbo, nasadil a sice sepne ale auto úplně krutoextrémně kouří, bíle, smrdí to po naftě. Dusí se, ale jakmile sepne turbo kouří míň a i docela jede. Jde to ruku v ruce s brutálním klepáním motoru. 

Edited by Casonim
Upraven název tématu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A vo stym si sa prisiel pochvalit? Ked to klepe tak asi bude niekde vola, idealne na ojnici-kluke. Bolo to skontrolovane? 

Nejaky olej tam ostal po tom behu na olej cez turbo? U tohto motoru predpokladamnide dat dole vana a skontrolovat volu na ojnici aj bez vecsis zasahiv do motora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 22. 1. 2020 na 16:07, atlan napsal:

A vo stym si sa prisiel pochvalit? Ked to klepe tak asi bude niekde vola, idealne na ojnici-kluke. Bolo to skontrolovane? 

Nejaky olej tam ostal po tom behu na olej cez turbo? U tohto motoru predpokladamnide dat dole vana a skontrolovat volu na ojnici aj bez vecsis zasahiv do motora. 

Ahoj, nejde mi tak moc o klepání a komfort jízdy, jako o fakt, že to hulí naprosto nepředstavitelně. Nastartuju po ránu a za 30 vteřit se záměnou objeví hřib jak po atomovce, lidi se mě pták jestli maj volat hasiče a další sranda. Potřeboval bych navést jak ujistit co je špatně, skočený rozvody, špatný vstřiky, přidřenej motor já nevím. Vanu jsem měl dole když jsem ten motor nandaval a po zběžných a nijak důkladných kontrolách se to zdá být OK. Mám v hajzlu setrvák, a silembloky, tak klepání přisuzuji jim. Padá do nouze a kouří jako kráva, a já nevím kde hledat chybu, zkoušel jsem odpojit co se dalo,(váha, intrrcooler, řídící vstřik) ale nic nemělo na tu extrémní kouřivost vliv. Kontroloval jsem komplet sání a oleje je tam minimum, je, ale jen tak na zašpinení prstů než aby to vysvětlilo, proć se ten motor chová takhle. Děkuji za reakci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď jsem s tím po cca týdnu jel a hulí, padá do nouze, a klepe jen pod plynem, na volnoběh a nebo při jízdě z kopce v kvaltu je to OK. Za dva dny budu mít konečně čas motor rozebrat, měnit těsnění pod hlavou, zkontrolovat časování rozvodů a dát jinou chladičovku. Když sundám vanu, tak budu koukat na pěknou kliku, vůli na tom změřim dílenským úchylkoměrem nebo je lepší metoda? Pak budu i vědět co říká diagnostika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By bujko7
      Dobrý den,
      mám takový problém. Mám superba 2014 2.0 tdi 125kw manuál. Za studena mi něco klepe v motoru. Při zahřátí přestane. Je to jakoby takové cvakaní a přijde mi ze je to čím dál víc. Mohou to být hydroštely ? Nebo ventily ? 

      IMG_0427.MOV
    • By Agraelos
      Zdravim,
      chtěl bych se zeptat: Po startu auto vibruje, ale jenom do 1500 ot./min a nejvíc zhruba lehce nad volnoběžnejma otáčkama a to i při neutrálu. Po překročení otáček je všechno zase víceméně normální. Nedávno byla vyměněna kompletní spojk. sada (včetně dvouhmoťáku). Mechanik, co to dělal, řikal, že by to tim bejt nemělo. Vymáčknutí spojky nepomůže. Kontrolky neindikují žádnou chybu. Někoho napadl silentblok (spodní), popř. vstřikování, avšak spíš to vypadá, že je něco uvolněný a možná uvnitř palubky. Nevíte, co by to mohlo způsobovat? Nebo to bude na celý rozebrání?
      Díky za odpověď.
       
      Superb II, 2.0 TDI-PD, 103 kW, 8V (BMP), rok 2008, najeto přes 280 tis. km
    • By Guf
      Zdarec chlapi, již nějakou dobu řeším problém s tím, že auto pocitově netáhne a třeba do mírného kopce na dálnici se mimi od 120 km/h skoro nechce zrychlit. Ve škodovce mi řekli, že plnicí tlak turba je na spodní hranici (900 barů) a prý je nejspíš turbo přidřené. 
       
      Chtěl bych se proto zeptat, kde koupit nové nebo to nechat repasovat. Nechci naletět nějakému podvodu. Ještě přemýšlím nad chip tuningem, nedělá někdo opravy turb i chipování současně? Na Moravě ideálně, díky.
    • By Bumbisek
      Ahoj, má někdo CANTON v 1,5 sportlinu?
      přidává systém na zvuku motoru při režimu sport nebo ne? 
      Děkuji 
    • By mike_k
      Nevi nekdo jaky je predepsany interval vymeny rozvodaku pro 2.0 mpi / 85kw? Kdyz jsem se pri posledni prohlidce v 75000 km ptal, tak mi to v autorizovanem servisu nikdo nebyl schopen rict, jen me ujistovali, ze se to urcite pri kazde prohlidce kontroluje, cemuz teda moc neverim.
×
×
  • Create New...