Přejít na obsah

Origo Skoda brzdy - zkusenosti?


RyVeS

Doporučené příspěvky

No jak vidim tak sem nikdo nepise :D Tak sem neco hodim :D

Ja mam jeste na prednich original z vyroby.Najeto 152tis a myslim ze jeste nejakej ten patek vydrzi.A ani nejsou zvlnene.Za to zadni meneny komplene v 90tis.Stejne by me zajimalo od koho montuje skodovka ty brzdy aby to nebylo od (Brembo, Zimmermann, Ferodo, Ate atd.) :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, je fakt že to zní minimálně divně, že by VW group měla vlastní slévárnu???

Taky bych se vsadil že jde o převlečené ATE, Ferodo, nebo něco jiného...

Mozny je vsechno ale v jedny skodovce mi to rikal technik. Pry tam byl na skoleni. Ptal jsme se i jinde u skodovky (driv jsme si myslel, ze skoda pouziva ATE) a tam rikali, ze ATE maj brzdice ale ne kotouce, ze na ty maj vlastni vyrobu. Takze vychazim z informaci 2 servisu Skoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skodovka nakupuje od jinych vyrobcu. Zkus si brzdy nekdy sundat - budes na nich mit logo vyrobce.

jj to plati treba pro brzdovej valec, tam je primo ATE ale kdyz si vezmu kotouc, tak je tam znak Skoda, Audi a tusim VW a objednavaci cislo a nic jinyho tam nenajdes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skodovka nakupuje od jinych vyrobcu. Zkus si brzdy nekdy sundat - budes na nich mit logo vyrobce.

jj to plati treba pro brzdovej valec, tam je primo ATE ale kdyz si vezmu kotouc, tak je tam znak Skoda, Audi a tusim VW a objednavaci cislo a nic jinyho tam nenajdes.

Ale to, ze je tam logo vyrobce, neznamena, ze je to vyrobek Skoda Auto. Skoda pouziva vyrobky jinych... Konkretne u kutoucu jsou to ATE, ferodo, Lucas... nejcasteji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky nevěřím, že má Škoda svoji slévárnu a kotouče si vyrábí. Určitě má dodavatele, který jim kotouče dodává. Už jenom proto, že by musela mít Škoda i svoji obrobnu, kde by se ty odlitky kotoučů na kotouče dodělaly. Ale zpět k tomu původnímu, jestli origo kotouče nebo jiné. Je to věc názoru, ale já to budu řešit podle zkušenosti jiných. Mám známého ve škodováckým servisu, kde mají taky zastoupení pro ATE. Když jsem se ho ptal, co dát, řekl mi, že ATE jsou lacinější, ale lidi si je jezdí dřív měnit, protože nevydrží tolik, co origo. Takže já si na jaře dám origo. S deskama cca. 5.500,- Kč na můj vágen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky nevěřím, že má Škoda svoji slévárnu a kotouče si vyrábí. Určitě má dodavatele, který jim kotouče dodává. Už jenom proto, že by musela mít Škoda i svoji obrobnu, kde by se ty odlitky kotoučů na kotouče dodělaly. Ale zpět k tomu původnímu, jestli origo kotouče nebo jiné. Je to věc názoru, ale já to budu řešit podle zkušenosti jiných. Mám známého ve škodováckým servisu, kde mají taky zastoupení pro ATE. Když jsem se ho ptal, co dát, řekl mi, že ATE jsou lacinější, ale lidi si je jezdí dřív měnit, protože nevydrží tolik, co origo. Takže já si na jaře dám origo. S deskama cca. 5.500,- Kč na můj vágen.

A co rokal znamej o destickach? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...