Publikováno Červen 15, 20205 r Ahoj, omlouvám se že zase otravuju. Vracel jsem do auta dpf, ale ještě předtím jsem dojel do škodovky aby mi nahráli aktuální software do jednotky a pak jsem vyměnil turbo a nechal vyčistit vstřiky. Ale teď po ujetí cca 90 nebo 100 km už nevím přesně se rozvítila kontrolka filtru. Připojil jsem diagnostiku a žádná chyba. Včera při zaplnění 70% jsem zkusil spustit servisní regeneraci ale nic se nedělo. Prostě se regenerace nespustí. Teď až se vrátim z práce tak už budu mít boužel přes 100% a budu to muset nějak vyčistit a jezdit jiným autem. Ale o co mi jde. Umí tady ty regenerace někdo zapnout? Je to na 100% vypnuté, protože to píše počet regenerací 0, neúspěšných 0 a teď před prací při 92% zaplnění vyskočila první chyba a to neidentifikovatelná p00000 nebo tak nějak. S autem dál jezdit nemůžu abych nezničil ten novej filtr. Jinak čidla teploty fungují jak mají, to jsem kontroloval za jízdy na diagnostice. Jel jsem i 10 km asi 80 na trojku a regenerace se stejně nespustila. Jinak motor 2.0 tdi ppd 125kw. Pokud bych měl jestě něco zkontrolovat co by mělo mít vliv na regenerace tak to samozřejmě udělám, ale nic mě nenapadá. Krom vody samozřejmě, ta byla na 90°. Jinak jsem ze Strakonic, takže s tím autem bez regenerací žádný velký dálky neujedu. moje tvrzení, že je to vyplé potvrzuje i to, že motor ani přizaplnění přes 95% nepadá do nouzáku. Nechápu že se jim to ve škodovce nepovedlo zaktivovat, když evidentně origo mapu nahráli, jelikož zmizel chip. Předem díky za odpověď
Červen 15, 20205 r Je dost způsobů jak potlačit regenerace. Jak k potlačování dochází ti řekne asi jen ten kdo to na daném vozu dělal. Regenerace se např. nespustí, pokud si jednotka myslí že v nádrži není dostatek paliva a to i v případě, že je filtr zcela plný. Upraveno Červen 15, 20205 r od 15degren
Červen 15, 20205 r Autor To je sice pravda, ale nebyla by v jednotce chyba? Nebo minimálně započítaná neúspěšná regenerace?
Červen 16, 20205 r Když nemá jednotka dostatek paliva, tak žádnou chybu nezapíše, protože se o to ani nepokusí.
Červen 16, 20205 r Autor Jinak dle mého jsou jen 2 možnosti proč. Buď ten software nebo a vačka z motoru bkd. Já už to auto takhle koupil tak netuším kdo co dělal. Jak poznám že je vačka z bmn? Má na ten vstřik máčknout dvakrát nebo má vydržet dýl zmáčknutý?
Červen 17, 20205 r Nemyslel jsem to tak že máš málo phm jen že to tak někdo mohl obejít teoreticky- tvrdit že má málo phm na zahájení regenerace. Ano vačka pro DPF verzi má jiný tvar. Je tu na to někde tady na forum vlákno i s foto. Nicméně pochybuji že by se někdo sral s výměnou vačky, při vykuchání filtru.
Červen 17, 20205 r Autor Tak to bych teda měl zjistit někde v měřených hodnotách když se připojím do jednotky motoru? Jinak Vzhledem k velkému nájezdu jsem objednal pánve na vačky, výfukovou vačku a rozvody, tak to všechno sladím a uvidím.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.