Jump to content

Minelan

Uživatel
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

About Minelan

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zdravím, najde se tu nějaký borec, který umí přehrát software v rádiu dx dávaném do fabie, superbu a pod. Mám ho z fordu a chtěl bych změnit úvodní logo.
  2. Minelan

    Podivné chování motoru

    Asi začnu kabeláží, objevila se mi nová chyba a píše u toho čidla short to groud. Snad to bude ono. Díky z tipy
  3. Minelan

    Podivné chování motoru

    Tak jsem se díval do vagu, pro jistotu jsem to čidlo očistil. Hodny se mi zdály v pořádku. Zkusil jsem tedy auto projet a hle, když jsem zastavil tak motor běžel hladce. Dojel jsem tedy zpět domu a nechal motor nějakou dobu běžet. Po pár minutách to začal dělat zase. Vždycky když to dýl hází tak se sporadicky objeví missfire, ale je to na těch válcích náhodně, takže to neni specifikum pro jeden válec.
  4. Minelan

    Podivné chování motoru

    Zdravím, před téměř rokem jsem koupil bouranou fabii 1.4 mpi. Motor nebyl nijak poškozen, ale běhal tak nějak divně, tak jsem ho radši celý rozebral, dal nové těsnění pod hlavu a udělal základní nastavení ventilů v hlavě. Vycistil jsem klapku, nastavil vagem a hle, motor si předl skoro jako moje 1.4 16v. Jenže druhý den jsem auto nastartoval že ho pojedu umýt a zase to samé co předtím. Motor při volnoběhu sebou hází jak buben v pračce a abych se rozjel na měkkém terénu musím točit alespoň 2000 otáček. Po rozebrání jsem se rozjížděl téměř bez plynu. Ale moje otázka zní, co se v tom motoru mohlo přes noc stát, že najednou dělá tyhle sprasky? Kontra matky u ventilů jsem dotáhl pořádně, takže tím to určitě neni. Napadly mě hydroštely, ale proč to tedy běželo po rozebrání půl hoďky absolutně hladce? Svíčky jsou nové, ventily jsou těsné a pružinky ventilů jsou taky ok. Jediné co hlásí vag je něco pressure v sání, to bude hlásit čidlo tlaku a teploty v sání. Pokud něco někoho napadne budu rád za nápady.
  5. Podmínkou je samozřejmě mít elektricky odjišťovatelný zámek (ten dole na kastli)
  6. Tlačítko kufru se musí chvíli držet
  7. Minelan

    Vyčtení pinu budíků

    Zdravím všechny, čím vyčítáte pin u budíků fabie 2? Můj vag commander je na to už krátký. Případně byl by někdo ochotný mě ho za nějaký úplatek vyčíst (Jihočeský kraj)? Díky
  8. Minelan

    Chyba P0121

    Zdravím, vím že se tu tato chyba už řešila na motoru 1.8t, kde byla chyba v konektoru. Mě se to ovšem projevuje jinak. Když chybu smažu a znova nastartuju tak je vše ok, ale jakmile prošlápnu pedál plynu víc jak o půlku vždycky to vyhodí tuhle chybu a skoro to nejede. Mám tedy podezření přímo na snímač v klapce. Než se do toho pustím, měl jste někdo už klapku rozebranou? Nerad bych to zničil uplně. Jinak je to 55 kw, ta menší klapka . A ještě jedna věc, nemůže to být přímo snímač polohy plynového pedálu? Díky za odpovědi
  9. No tak mě to podle návodu bez kabelu nešlo, ale tak asi jsem to dělal špatně :-) Stejně jsem ten kabel používal potom k jiným věcem :-)
  10. Minelan

    Vypadlé štelování světla

    Zdravím všechny, nedávno jsem si koupil xenonová světla z bazaru a když jsem šteloval pravý světlomet tak se mi vyšrouboval ten štelovací šroub co je víc ke straně. Jenže teď ho nemůžu chytit zpět a tak mi vnitřek světla vesele plandá jen na tom štelování sklopení a motorku. Zkoušel jsem sundat přední plexi abych se tam dostal, ale to je taky bez šance. Neni na to nějakej trik, jak to vrátit? Díky za odpovědi
  11. Díky za tipy, nakonec pomohlo klapku nastavit vagem 2x po sobě. Asi jsem jí při čištění otevřel zbytečně velkou silou. Každopádně už všechno běhá jak má, jen mě překvapilo co za chyby dokáže udělat nenastavená klapka. Psalo mi to chybu čidla nadmořské výšky, egr, výparů z nádrže, netěsnost sání a ještě ke všemu nějakou trvalou chybu, že je něco v motoru odpojeného ačkoliv nebylo. Trouba nejsem klapku jsem zapojil správně a x-krát zkontroloval. Každopádně hned po opakovanén nastavení uplně vše zmizelo ;-)
  12. Zdravím, dnes jsem se rozhodl vyčistit škrtící klapku. Mám na to přípravek od den braven. Klapku jsem si celou vyndal a opatrně vyčistil. Malinko jsem pročistil i kousek pod klapkou. Vše jsem složil a když jsem nastartoval, tak motor vyletěl na 2500 ot a hned spadnul na nějakých kolísavých 900. Při těchto otáčkách neuvěřitelně hází. V tuto chvíli se dá s autem normálně jet. Když to nechám cukat na volnoběh, tak se po chvíli zvednou otáčky na 1250 a motor se relativně uklidní. Nicméně nejde ovládat plyn, když ho sešlápnu tak otáčky kolísají 1100 až 1800 a kolem auta je dost cítit přepálený benzín. Svítí mi epc, takovej ten vykřičník v trojúhelníku a celý je to v zatočený šipce a konkrolka motoru. Diagnostika ukazuje p0106 a p0170. Setkal jste se s tím někdo? Kde bych měl hledat problém? Jelikož jde ze začátku normálně ovládat plyn a jet, tak si myslím, že klapku jsem nepoškodil. Na nic jiného jsem nešahal.
  13. Minelan

    Motor chytne a dusí se

    Zdravím, mám už asi rok a půl Fabii s motorem 1.4 16v 55kW. Předem bych chtěl říct, že nějaká témata co jsem tu našel jsem pročítal ale nic co by se vyloženě shodovalo s mým problémem jsem nenašel. Takže k věci. Asi tak 1 z 1000 startů mi motor po nastartování chcípne. Dělá to za jakýkoliv podmínek, ať stojí 5 minut nebo 2 dny, ať je teplo nebo zima. Naposledy se mi to stalo dneska a jelikož jsem čekal co bude tak při druhém startu jsem hned po tom co to baflo sešlápnul plyn a stalo se to, že se to dusilo kolem 600 ot. a po cca 4 vteřinách vyletěli strašně rychle nahoru, než jsem ubral už byli v omezovači. Nicméně potom jsem cítil kolem auta takovej ten typickej pach bohatý směsi. Přemýšlel jsem co s tím a napadly mě po přečtení témat co tu již jsou založený 2 věci. Lambda a klapka. Mám takovou sice čínskou diagnostiku, ale třeba s vag-com jí dokážu propojit a běhá. Zajímalo by mě jak správně diagnostikovat lambdu a klapku. Paměť závad jsem samozřejmě procházel, ale nic. Jinak nevím jestli to s tím přímo souvisí, ale občas to hodí chybu nízká účinnost katalyzátoru ačkoliv emise mám víc než dobré. Mám tedy dost odrbaný vlnovec, tak tento problém přičítám drobným únikům spalin vlnovcem. Ještě jedna divná věc se mi stala s motorem a mohla by mít souvislost. Stalo se mi to 2x ale s odstupem cca jednoho měsíce. Jel jsem cca 140 na dálnici a potřeboval předjíždět, dal jsem tedy plyn na podlahu a během předjíždění to najednou přestalo táhnout a začalo brzdit motorem, prostě jako by vypnul a po chvíli to škublo a zase začalo táhnout. Udělalo to vždycky jenom jednou. Během toho co se to dělo jsem měl plyn furt na podlaze. Trochu mě to vyděsilo v tu chvíli ale tak dlouho už to neudělalo tak tomu nepřikládám velkou váhu, jen mě napadlo, že to může souviset. Ve výsledku motor běhá nádherně, ale to že se jednou za čas takhle při startu zadusí mě prostě s**e. Často se mi taky poslední dobou stává, že místo toho aby po nabrnknutí vyletěli otáčky na cca 1200 tak vyletí na 900 a po 3 s na těch 1200. Nevím jestli je to normální, třeba to s tím bude také souviset.
  14. Minelan

    Topný článek PTC

    Zdravím kutilové, dodělávám klimatizaci a tak mě napadlo rovnou doinstalovat i PTC. Mám motor 1.4 16V 55kw. V dílenské příručce jsem našel schéma zapojení do řj u 1.9 TDi a 1.9 SDi (logicky když se to většinou dávalo jen u naft). Avšak moje otázka zní, jestli bude to stejné zapojení u nafty i benzínu nebo ne.
×