Publikováno Červenec 5, 20205 r Zdravím, potřeboval bych pomoci, nevím si rady. Motor táhl pěkně odspodu, dlouhodobá spotřeba cca 6,5. Jenže mi prolínala voda mezi válcem a hlavou - nechala se srovnat hlava a zaškrabat blok motoru (auto cca měsíc stálo). Složilo se to celé zpět tak jak to bylo a je problém v tom, že motor začíná lehce tahat až kolem 1800, větší nástup je až v 2000-2200 otáčkách, pod 1700 je to strašně líný a vím, že to takový nebylo. Zároveň mi PP ukazuje dlouhodobou spotřebu kolem 9. Rozvody nastaveny na přípravky- diag. ukazovala -0.5°, pak se to doladilo na 0°. Natankovaná nová nafta na benzině. Vyměněn palivový filtr, vzduchový filtr, váha vzduchu. Mám takový jeden postřeh - na volnoběhu je požadovaný plnící tlak cca 1060 mbar, skutečný je 1030, ale občas jakoby zeslabí turbo a spadne to na 980 +/- (jde to slyšet) Přikládám graf - akcelerace z 1000 do 3500 ot. (3. převodový stupeň)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.