M0dEx Vloženo 26. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2020 (editace) Zdravím, před pár dny mi něco poškodilo hadici mezi expanzní nádobkou a trubicí chladiva (mezi pumpou a termostatem). Celkem mi vytekly asi 2 litry chladiva (samotné poškození + výměna). Hadici jsem vyměnil, chladivo doplnil a párkrát se projel se zapnutým topením abych systém odvzdušnil. Dnes ale nastal problém - při cestě asi 120 km se mi motor začal přehřívat, především při akceleraci nebo jízdě do kopce. Zapnutí topení naplno pomohlo a byl jsem tak schopný dojet tam i zpět (s trochou diskomfortu) - tady by se hodilo dodat, že při cestě zpět vše fungovalo normálně až do chvíle, kdy jsem na chvíli zapnul klimatizaci. Poté jsem musel jet znovu s topením zapnutým na plno. Po dojetí domů jsem osahal hadice okolo termostatu (především vstupní a výstupní hadici chladiče) s tím, že vrchní byla naprosto horká a spodní jen trochu vlažná -> termostat se neotevřel a celou dobu byl motor chlazen jen topením a nějakým pasivním přenosem tepla mezi termostatem a chladičem. Termostat byl cca. před rokem měněný za neměckou prvovýrobu (https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a121111-termostat-kompletni-1-6-75kw-de-11631.html) - byla měněna celá skříň. Je možné, že už po roku odešel, nebo že jsem ho popřípadě tou výměnou hadice nějakým způsobem oddělal? Co jsem tak pochytil z fór a od pár známých mechaniků, tento termostat byl jako jeden z prvních škodováckých elektrických termostatů a má své neduhy = stačí se na něj špatně podívat a můžete ho vyměnit. Co myslíte? Bude problém v termostatu, nebo je možný problém i někde jinde? Díky! Editováno: 27. Červenec 2020, autor: M0dEx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.