Přejít na obsah

Ventil seřízení vačky 2.0 fsi Tiptronic BVY


calif

Doporučené příspěvky

Zdravím, koupil jsem 2.0 FSI rok 06 kód BVY...najeto 117 tis km

Motor déle startuje studený a naskočí poměrně hrubě a má hrubý chod po dobu sytiče při cca 1200 otáčkách, při jízdě v nízkých otáčkách cca 1500 až 2200 občas pocukává, stejně tak někdy při sundání nohy z plynu.... svíčky jsou nové a je to stejné, tipoval jsem klapku ale diag zavírá dobře, úhel zavření 7.8 procent nebo tak nějak.... svítila kontrolka emisí ale to bylo rozpadlou hadicí podtlaku od ventildeklu, po výměně  už nesvítí nic....

Četl jsem tu o čištění ventilů seřízení vačky...mohlo by to být tím? Musím k němu mít to nové těsnění v podobě kroužku? Jak ho vyčistit? nebo rovnou nový?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...