Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj, mám najeto celkem dost , ale docela na starejch autech. K je moje první nový a tak bych se chtěl poradit. Přečetl jsem co šlo o karbonovaní a škodlivém podtáčení tohohle našeho motůrku ale nikdo moc neřeší jakej výkon v danou chvíli motor musí vyvinout. Takže se chci optat úplná rovina 6tka man. bez zátěže 1 max 2 lidi 1800 - 1900 ot. je to ok, nebo radši podřadit. Na mý každodenní trase je takovejch úseků několik kdy to tak vychází ať již na 6 5 nebo 4ku. Díky za každou reakci..

Editováno: , autor: superlovo
Vloženo

Samozřejmě podřadit, ta 6 je k ničemu když nejezdíš tam kde si ji užiješ, ale stále tady čtu čím víc qvaltů tím víc auto. Jsem stará konzerva co taky přešla na starý kolena na litr a byl to boj, ale mám jen 5q rapida a nebojím se ho točit i bez super paliva. 

Vloženo

Za mě v situaci co píšeš klidně tu 6. Na co to točit... pokud bys potřeboval zrychlovat nebo přišel kopec tak podřazovat. Hlavně nepodtáčet, ale 2tis otáček bez zátěže na rovině není podtáčení.

Vloženo

Ahoj, jak už psali pánové výše, tak aditivovanej benzín je základ a když občas "vymeteš pavučiny", tak děláš dost proti karbonizaci. Na 6. RS je těch 1 800 - 1 900 docela obstojné, raději ne míň, zvlášť když budeš potřebovat prudce zrychlovat. 
Na 4. a 5. raději jen 2 000 a výš. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...