Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Karel Bůna

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

6 Neutrální

O uživateli Karel Bůna

  • Hodnost
    Junior

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Karel Bůna

    Vaše spotřeba

    Z dnešního výletu za kolegou ferdou25 z Krkonoš až k hranicím Šumavy. Hustý provoz, sníh, špatná viditelnost, na dálnici jízda v levém pruhu max 125 km/h.
  2. Karel Bůna

    Co vám na Kodiaqu vadí

    Omlouvám se předem, pokud budu něco opakovat, celé vlákno jsem nepřečetl. Na jiném místě fóra píši o svojí velké spokojenosti po roce zkušeností s Kodiaqem 2.0 TSI s tímto autem, přesto jsem si uvědomil, že jedna věc mně dost nevyhovuje. Totiž to, že proti mému předchozímu autu, Škodě OII, mají okna Kodiaqa výrazně nižší schopnost zachytit infračervené světlo a pocitově je v létě při jízdě při slunečním svitu mnohem větší teplo. Jakmile je teplo a svítí Slunce, vlastně mám klimatizaci na hodně nízkých teplotách abych měl pocit chladu. Tu jsem v Oktávce tak honit nemusel...
  3. Karel Bůna

    2.0TSI 132kW

    Už i od května uplynula nějaká ta doba a tak sem přidám nějaké svoje zkušenosti s Kodiaqem 2.0 TSI. Objednával jsem ho v únoru 2017, převzal jsem ho po 9 měsících čekání 15.11.2017. Ve výbavě nechybí adapt. podvozek ani tempomat, mám tam třeba i nezávislé topení.. Za rok jsem najel téměř 27 tisíc kilometrů a jsem maximálně spokojený. Předtím jsem najel téměř 300 tisíc. na Škoda OII s 1.9 PD motorem, také jsem byl velmi spokojený, ale přece jen mnohogenerační rozdíl v autech je hodně znát. Motor i 7 st. aut. převodovka v Kodiaqovi jsou prostě geniální spojení, umím si vybrat z mnoha možností, jakým způsobem chci jet . Od dlouhé vzdálenosti na jih Chorvatska při průměrné rychlosti přes 110 km/h a spotřebě hodně pod 8 litrů až po "sportovní" výjezd s kvílejícími pneumatikami horskou silničkou z Lassingu na vrchol Hochkar v Rakousku se spotřebou hodně přes 20....:) Auto je se svými 1540 kg hmotnosti relativně lehké, takže výkon motoru považuji za dostatečný. Přemýšlel jsem i o chiptuningu, ovšem po nájezdu cca 10 tisíc mě to přešlo. Vystačím si s dodanými 132 KW. Dlouhodobá spotřeba při běžném ježdění se pohybuje kolem 8,5 litrů, běžně jezdím na ECO se zapnutým adaptivním tempomatem, pokud ale potřebuji jet rychleji přepínám voličem jízdních režimů na S a předjíždím. Plynovým pedálem jsem se naučil dávkovat výkon tak, že převodovka přeřazuje po překonání 4500 otáček, takže téměř přesně ve výkonovém vrcholu. Točit výš to skutečně nemá význam, zvuk je sice pěkný, výkon to ale nepřidá. :) S interiérem jsem také spokojený, místa uvnitř (mám 5ti místnou verzi) je skutečně neuvěřitelně hodně, pokud občas vyrazím fotit, mým koníčkem je astrofotografie, bez problémů naložím veškerou výbavu, která je značně objemná. Infotainment používám ve spojení s mobilem s Androidem, k navigace používám Waze, k poslechu hudby potom Spotify. A jsem rád, že jsem si připlatil za systém Canton, zvuk jím reprodukovaný a podpořený subwooferem umístěným v rezervě je hodně dobrý. Z negativ bych uvedl jen svoje chybné rozhodnutí obout Kodiaqa do 19" pneumatik, na našich silnicích jsou tak nízké gumy nevhodné a přenášené zvuky od výmolů do interiéru zbytečně silné.
×