Přejít na obsah

Karel Bůna

Uživatel
  • Počet příspěvků

    222
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Karel Bůna

  1. Já jsem si personalizaci se třetím klíčkem doplňoval v konfiguraci. V roce 2017 to stálo 1000,- Kč.
  2. Pokud by to někoho zajímalo, jedná se o jednoduchou výměnu. Koupíte díl 5Q0035726, vložil jsem jeho obrázek, podle dílenské příručky vycvaknete celý panel s autozapalovačem a AUX a pak jen stačí vyměnit opotřebovaný díl za nový. A už mohu hýbat kabelem jak chci a připojení je stabilní.
  3. Ahoj všem, v autě Kodiaq rok výroby 2017 mám vepředu zásuvky 12V, USB a AUX. USB začala před časem vypadávat, nejčastěji když přejedu nějakou větší nerovnost. Proto si myslím, že USB port dosloužil. Řešil jste už někdo jeho výměnu? Je to náročné, mám se obrátit na autorizovaný servis nebo to zvládnu sám? Děkuji za případné odpovědi k věci.
  4. Zkus se zeptat u CarRetrofits , není to tak dávno, co mně přijel přeprogramovat některé věci do Kamiqa někdo s nimi spolupracující a byl z Liberce.
  5. Hezké číslo, ale vzhledem k délce trasy moc nevypovídající. Když jsem na lyžích v Alpách a jedu z ledovce na ubytování, je to 27 km a dole to ukáže 2,2 l/100km :D
  6. Za mě: 1. a 3. určitě ano, používám pořád, 5. mám nezávislé topení, to je úplně nej :) 6. určitě ano 7. mně stačí Bolero s Cantonem, subwooferem v kufru a používání AndroidAuta, 8. určitě ano, Alcantara je super
  7. Tak pokračování mého příspěvku o později potvrzené změně vlastností u tohoto prémiového paliva z ledna 2021. Tentokrát, a snad mně to někdo opět potvrdíte, je to k lepšímu. Vůbec netuším, jak rychle dokáží přestat dodávat tu skoro biosložku do benzínu, ale včera jsem dotankoval plnou asi po týdnu ježdění a spotřeba byl o 0,5 litrů nižší, než obvykle. Od hrdla k hrdlu 7,9 l/100 km. Většinu najezdím po smíšených silnicích, okresky tady po Krkonoších. 1. třída a sem tam dálnice. Dovoluji si to sem napsat proto, že před rokem jsem tu změnu také poznal hned po první nádrži. Včera jsem jel do HK, zkusil jsem svoji obvyklou eko jízdu, jedu na Eco, rychlost měním zásadně tempomatem, předjíždím při změně na Sport s použitím plynového pedálu. 1/2 polovina okresky bez provozu, 1/2 1. třída s hustým provozem. Tady je výsledek.
  8. Karel Bůna

    brzdy

    Brzdy brzdí :) Ten rezavý okraj jsem měl na všech autech s kotoučovými brzdami.
  9. Z výroby mám letní 19", kupované zimní 18"
  10. Ta elektrocentrála mě zajímá. Jaká je její hlučnost? Je na benzín nebo naftu? Kolik stála, pokud to není tajemství? Chystám se v domě sjednotit fázi a připojit záložní elektrocentrálu. Přemýšlím ale nad tím, že bych jen pořídil nějaký vhodný měnič napětí a připojil k baterii v autě. Motor v autě může běžet také nepřetržitě, má pravidelný olejový servis a pravidelně plnou nádrž čerstvého benzínu :)
  11. Co? 1770 kg? Skoro 2 tuny??? To ses upsal, ne? Mých 180 Ah u kotle váží asi 44 kg. A neodpověděl jsi ani na jednu moji otázku. To mě mrzí, vypadalo to, že to máš docela vymyšlený.
  12. Ještě mě, ve spojení s tebou zmiňovaným řešením, napadla jedna věc. Píšeš, že budeš mít rezervu i pro elektromobilitu. Jakým výkonem předpokládáš nabíjení? Víš to, že při změně střídavého proudu na stejnosměrný jsou nezanedbatelné ztráty?
  13. Navíc jeli 900 km 14 hodin. 5 hodin nabíjení na tak krátkou ujetou vzdálenost. Nejsem odpůrcem elektromobility, ale některé věci kolem ní jdou vyloženě proti sobě. Některé automobilky, z důvodu větší dostupnosti elektromobility, začínají upouštět od zaklínadla co nejvyššího dojezdu, tím ale, paradoxně, dělají podobné výlety ještě nesmyslnějšími.
  14. Navíc trakční baterie nemají rády vybíjení pod 50% kapacity.
×
×
  • Vytvořit nový...