Minelan Vloženo 21. Září 2020 Sdílet Vloženo 21. Září 2020 (editace) Zdravím, nežádal bych o radu kdyby to nebylo nutné. Popíšu vám co je na autě děláno, co to dělá za potíže a co jsem všechno kontroloval, třeba mě nasměrujete na něco co jsem ještě nezkontroloval. Takže na auto se vracelo DPF, s tím děláno turbo. Regenerovalo strašně často a špatně startovalo-hlava. Taky nová + ultrazvukem vyčištěný vstřiky. Najednou klesly odchylky vstřikovanýho množství na nádherný hodnoty cca od -0,02 do 0,03. Ale! Jel jsem se tedy projet a ihned po tom co začalo tahat turbo tak zamnou dým a když jsem zastavil tak i dým pod kapotou. Tak jsem přišel na to, že podfukujou svody, dal jsem nové těsnění a znova utáhnul. Jel jsem tedy na projížďku a zase dejm za mnou (ne černý ale šedý, prostě jako když se v dpf pálí nespálená nafta), a turbo furt nic. Teda píšu nic, ale ono vždycky jednou dvakrát zatahá a pak jak uberu tak je to už mrtvý. Přidám i dva logy kde je to vidět že chvíli tlačí jak má a pak už to stojí za vyliž p****. Turbo je bez vůle, to jsem kontroloval, jde sním lehce otáčet. Nastavovací lopatky jdou také krásně. Tlak v sání se neztrácí, testováno tlakováním. Svody vejfukový už taky nepodfukujou. Napadla mě tedy ta ovládácí baňka na lopatky turba. Takže je nová včetně ventilu N75. Po startu okamžitě chyba p2565 - senzor na baňce. Tak jsem tam nacvaknul senzor starý a furt nic. Nastala kontrola kabeláže která z toho tepla nevypadá nejlíp. Zase ok, pro jistotu znova oizolováno. Tak jsem se nas*** a nechal to stát. Po třech dnech start a najednou cívka nebliká, jedu to tedy projet a furt to samý. Takže abych to schrnul, turbo zatáhne jednou dvakrát a pak nic, ten dejm bude jen nespálená nafta jak si jednotka myslí že to turbo dotlačí než to spadne do nouzáku, pak už nekouří. A všimnul jsem si zvláštní věci. Po tom co netahá turbo, tak motor na volnoběh poškubává a najednou vstřikovaný množství +- 1.7. Když to chcípnu a nastartuju tak jsou tyhle hodnoty zase kolem 0. Nechal jsem tedy v logu i tyto hodnoty pokud by někdo přišel na to kde je problém. Nevím co víc zkontrolovat. Omlouvám se za zdlouhavý text, ale je prostě potřeba popsat pokud možno vše. Ještě rozvody abych nezapomněl jsou na přípravek a posunutí ukazujou -1,8°, tedy dost podobně jako před výměnou hlavy. LOG OFCE 21.9.2020.CSV LOG zátah výbornej do ubrání plynu 14.9.2020.CSV Editováno: 21. Září 2020, autor: Minelan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 21. Září 2020 Sdílet Vloženo 21. Září 2020 Kedze RJ vidi chybu nevstrekuje palivo a teda turbo nema spaliny.Musis najkor odstranit chybu a turbo potom musi byt nastavene v rozmedzi ,ktore pozna RJ.Musi nahanat poziadavku podla vahy vzduchu .Inak RJ ti nezvysi davku paliva . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minelan Vloženo 21. Září 2020 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2020 To je jasný, tomu rozumím. Ale ikdyž je chyba smazaná, žádná se neobjevuje a aktuátor na turbu je nastaven na desetinu milimetru stejně jako předtím než jsem ho měnil tak to dělá furt to samé. Nejdřív to jede hezky. Mám auto na chalupě a každá cesta odtud je do kopce, takže jedu, má to suprový výkon, ale pak potřebuju ubrat, tak to udělám a jakmile přidám tak turbo už nic. Žádná chyba nevyskočí, teprve až když jako prase to v tom nevýkonu drtim pod plnym plynem nějakou chvíli tak vyskočí nedosaženo plnícího tlaku a následuje nouzák s upozorněním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 21. Září 2020 Sdílet Vloženo 21. Září 2020 To ze si dal rovnako tiahlo nic neznamena.Musis su nalogovat dva kanaly,neviem presne ktore,a ist sa vozit a doladovat tiahlo zistit co robi ktorym smerom.Takto to opakovat az pokial sa nebude nahanat aktualny tlak s pozadovanym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minelan Vloženo 21. Září 2020 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2020 Dobře, ale i kdybych to měl teď rozladěný, tak proč to dělalo i předtim než jsem ten aktuátor vyměnil? A přijde mi že ze začátku ten požadovaný a aktuální tlak spolu jdou jak mají, kdyby to bylo špatně tak to bude buď foukat pomalu nebo to bude přefukovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 21. Září 2020 Sdílet Vloženo 21. Září 2020 Spoiler Kedze pada do toho usporneho rezimu je iste ze nie je nieco dobre doladene.Ja som sa aj 10 krat vozil s majitelom potom mesiac islo ok a tak sa dostalo do toho rezimu.Nepacia sa mi tieto dymiace dizle jazdiace vsade okolo.Malokto ma turbo doladene.Myslim na situacie ked sa nieco oprabovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minelan Vloženo 21. Září 2020 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2020 Mě se dýmící "dýzly" taky nepáčí, obvzlášť po těch investicích co v tom jsou. V podstatě od těsnění hlavy nahoru generálka a stejně to neni tak jak to má bejt. Upřímě kdybych v tom neměl ty investice dávno bych koupil benzínový. Alespoň, že to neni moje "dajly" auto tak si s tim můžu hrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.