Savy Vloženo 23. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2020 Čau lidi, mam na Vás otázečku. Na mé OCT2 rok 2011 přestali jít výstražné. Vše jinak funguje (centrál, blinkry L+P) jenom při stisku spínače na výstražné se nic neděje. Vypínač, ale svítí. Zkusil jsem ho vyměnit a nic. Pokud propojím piny 4 a 5 dle schématu tak také bez reakce. Pokud je ale tepleji nad 20 stupňů tak normálně jdou. Nechápu kam jdou zbylé dráty. Koukám do schématu a jsou tu popsané 4 vodiče ze strany spínače pin 4- centrální jednotka, pin 5 ukostření, pin 1 ukostření a pin 3 osvětlení spínače. Tuším že je tam 5 drátů. Diagnostika nic nepíše ( nebo teda nic týkající se této problematiky). Nějaký nápad? Netuším kde je ukostření 3 v kabelovém svazku vnitřního prostoru 368. Předem dík za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 23. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2020 Nechci tu vymýšlet kraviny, ale imo musí být přerušovače na blinkry dva - jeden, který dle zapojení páčky pošle elektriku na levou nebo pravou stranu auta a pak druhý, který to rozešle na všechny strany. Vycházím z toho, že jinak to snad nejde zapojit, protože v klasických autech přerušovač necvaká, není-li blikáno. Tzn. "typ" blikání se určuje před přerušovačem. Já jsem slyšel jiné cvakání při páčce a při knoflíku na výstražné. Ale byl to starý kepl, takže spíš neslyšel - což je průser, když nemáš automatické vypínání blinkrů. Tak, moderní auta určitě cívku s kondíkem (nebo z čeho se tohle skládá), nemaj, takže tam je to o polovodičích, sběrnicích atd. Ale diagnóza vypadá podobně. Kam směřují kabely od vypínače výstražných? Na 99% do jiného prvku než ty stranové. Vypínač by měl být podsvícený, ale v každém případě taky červeně blikat, když jsou zapnuté výstražné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.