Publikováno Říjen 23, 20204 r Čau lidi, mam na Vás otázečku. Na mé OCT2 rok 2011 přestali jít výstražné. Vše jinak funguje (centrál, blinkry L+P) jenom při stisku spínače na výstražné se nic neděje. Vypínač, ale svítí. Zkusil jsem ho vyměnit a nic. Pokud propojím piny 4 a 5 dle schématu tak také bez reakce. Pokud je ale tepleji nad 20 stupňů tak normálně jdou. Nechápu kam jdou zbylé dráty. Koukám do schématu a jsou tu popsané 4 vodiče ze strany spínače pin 4- centrální jednotka, pin 5 ukostření, pin 1 ukostření a pin 3 osvětlení spínače. Tuším že je tam 5 drátů. Diagnostika nic nepíše ( nebo teda nic týkající se této problematiky). Nějaký nápad? Netuším kde je ukostření 3 v kabelovém svazku vnitřního prostoru 368. Předem dík za radu.
Říjen 23, 20204 r Nechci tu vymýšlet kraviny, ale imo musí být přerušovače na blinkry dva - jeden, který dle zapojení páčky pošle elektriku na levou nebo pravou stranu auta a pak druhý, který to rozešle na všechny strany. Vycházím z toho, že jinak to snad nejde zapojit, protože v klasických autech přerušovač necvaká, není-li blikáno. Tzn. "typ" blikání se určuje před přerušovačem. Já jsem slyšel jiné cvakání při páčce a při knoflíku na výstražné. Ale byl to starý kepl, takže spíš neslyšel - což je průser, když nemáš automatické vypínání blinkrů. Tak, moderní auta určitě cívku s kondíkem (nebo z čeho se tohle skládá), nemaj, takže tam je to o polovodičích, sběrnicích atd. Ale diagnóza vypadá podobně. Kam směřují kabely od vypínače výstražných? Na 99% do jiného prvku než ty stranové. Vypínač by měl být podsvícený, ale v každém případě taky červeně blikat, když jsou zapnuté výstražné.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.