Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, potřeboval bych poradit s tímto problémem: Škoda Octavia 2 combi 2008, Jde o to že to pořád hlásí chybu P0300 - P0304 (chyba zážehu válců) motor 1.6 fsi 85kW kód BLF, měnilo se palivové čerpadlo v nádrži, vysokotlaké čerpadlo, moduly zapalování, svíčky, komplet rozvody, komplet vstřiky, snímač vačkové hřídele, snímač klikové hřídele,vyčištěné komplet sání, EGR ventil, kontrola vačky i hřídele jestli nejsou špatný . vše ok, komprese OK, tlaky ve válcích ok, po nastartování na volnoběh to cca po 85 sekundách spadne do nouzového režimu s chybami uvedené výše, při jízdě dřív, a když je odlojen vačkový snímač na motoru tak to jede normálně akorát s větší spotřebou. Nevědí ani mechanici z autorizovaného servisu. Děkuji za případné rady a poznatky děkuji s pozdravem Rezek

  • 2 měsíce později...

Ve výčtu servisu schází už jen čištění trubek mezi motorem a EGR a EGR a škrticí klapkou, bývá zarostlá, ale není to pak chyba P0300x. Jak jsou na tom obě lambda sondy ok? Smrdí motorový olej po benzínu a stoupá jeho hladina?

  • 4 měsíce později...

Čaute, prosim o radu. Mam octaviu 2 1.8 TSI CDAA - 2012 . vlani sa mi to nakomplet vysralo - prepaleny ventil padlo to do valca, valec Ko. Kúpil som nový motor z búračky a dal ho spraviť. - kolben piesty, PCV, vstreky, rozvody, ložiská, atď... Robil to mechanik čo už mal predtým robil prestavby na tychto motoroch. Motor bol premerany - ovalita valcov, klukovka, tesnosť hlavy... Chodilo to dobre, ale naraz misfire ECL , Epc kontrolka. Je to späť u mechanika ale nevieme sa pohnúť. Raz to funguje 2 dni a potom zas to isté. Núdzový režim a vypne vstrekovanie do jedného valca , ale vždy do iného, chyby sú iba p0300 a p030x - podľa valca.  Tlak paliva - ok, vzduch neťahá, káble premerane, PCV ok, ventily ok, sviečky, cievky, elektrika  ... Uvítam hocijakú radu. Ďakujem.  

mozno to niekomu pomoze... poskodeny pin v konektore riadiacej jednotky.

  • 2 roky později...
V 6. 1. 2021 na 0:05, Pavel_RB napsal:

Ve výčtu servisu schází už jen čištění trubek mezi motorem a EGR a EGR a škrticí klapkou, bývá zarostlá, ale není to pak chyba P0300x. Jak jsou na tom obě lambda sondy ok? Smrdí motorový olej po benzínu a stoupá jeho hladina?

 

 Dobry den,co by znacilo ten benzin v motorovem oleji? Me vynechává zapalovani valcu,jednou 1. a druhy,pak 3 a 4...kdyz je zima pod minus,tak to ani nestartuje...mam 2.0 fsi a kdyz to jede problikava kontrola motoru,nez se to ohreje a pak uz to jede normalne. Diky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.