Publikováno Prosinec 18, 20204 r Ahoj, pri vyřazení kvaltu za jízdy se stává, že mi otáčky hned neklesnou kam mají ale třeba 4 sekundy se drží kolem 1500 a pak teprve ručička spadne kam má. Je to normální?
Prosinec 19, 20204 r Mal by si uviest kod motora.Ak mas BGU tak je to Egr ventil,ak BSE tak nejaka netesnost v sani alebo vadny spinac na spojke.
Leden 12, 20214 r Taky se mi to občas stane. Stane se to jednou za čas....nedělá to pravidelně. Mám motor BSE.
Leden 12, 20214 r Autor Ja mam BGU. A abych to upřesnil tak otáčky klesnou na 1000, v tu chvíli cosi zachrasti ve výfuku, chvíli to stojí na těch 1000 otáčkách a pak to klesne někam ke 800. Celé to trvá tak 4 sekundy. Za jízdy není slyšet ten výfuku ale otáčky dělají to samé jak při volnobehu když zmacknu pedál tak i když za jízdy vyřadim. Na diagnostice 0 chyb, necítím pokles výkonu
Leden 12, 20214 r Taketo problemy ( mozno ziadne) sa tazko opisuju a ezte tazsie diagnostikuju.Egr ventil sa sice da zdiagnostikovat pekne no najlepsie je ho vybrat a sledovat jeho pohyb.Niekedy sa javia v poriadku no ked sa ohreju zadrhavaju sa.Takze jedinym testom je povolit dva sruby na skrtiacej klapke na trubke od Egr.dat tam na skusku plechovy kusok alebo mincu a utiahnut.Tymto testom si oddelis vyfukovu cast egr od nasavacej.Tipujem ze to pomoze kedze zmes nebude taka chudobna.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.