heroes92 Vloženo 18. Prosinec 2020 Vloženo 18. Prosinec 2020 Ahoj, pri vyřazení kvaltu za jízdy se stává, že mi otáčky hned neklesnou kam mají ale třeba 4 sekundy se drží kolem 1500 a pak teprve ručička spadne kam má. Je to normální? Citovat
Mirek 835 Vloženo 18. Prosinec 2020 Vloženo 18. Prosinec 2020 Ne normální to není. Určitá prodleva tam je,ale ne 4s. Citovat
mpatrikm Vloženo 19. Prosinec 2020 Vloženo 19. Prosinec 2020 Mal by si uviest kod motora.Ak mas BGU tak je to Egr ventil,ak BSE tak nejaka netesnost v sani alebo vadny spinac na spojke. Citovat
lubinek79 Vloženo 12. leden 2021 Vloženo 12. leden 2021 Taky se mi to občas stane. Stane se to jednou za čas....nedělá to pravidelně. Mám motor BSE. Citovat
heroes92 Vloženo 12. leden 2021 Autor Vloženo 12. leden 2021 Ja mam BGU. A abych to upřesnil tak otáčky klesnou na 1000, v tu chvíli cosi zachrasti ve výfuku, chvíli to stojí na těch 1000 otáčkách a pak to klesne někam ke 800. Celé to trvá tak 4 sekundy. Za jízdy není slyšet ten výfuku ale otáčky dělají to samé jak při volnobehu když zmacknu pedál tak i když za jízdy vyřadim. Na diagnostice 0 chyb, necítím pokles výkonu Citovat
mpatrikm Vloženo 12. leden 2021 Vloženo 12. leden 2021 Taketo problemy ( mozno ziadne) sa tazko opisuju a ezte tazsie diagnostikuju.Egr ventil sa sice da zdiagnostikovat pekne no najlepsie je ho vybrat a sledovat jeho pohyb.Niekedy sa javia v poriadku no ked sa ohreju zadrhavaju sa.Takze jedinym testom je povolit dva sruby na skrtiacej klapke na trubke od Egr.dat tam na skusku plechovy kusok alebo mincu a utiahnut.Tymto testom si oddelis vyfukovu cast egr od nasavacej.Tipujem ze to pomoze kedze zmes nebude taka chudobna. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.