Přejít na obsah

1.9 TDI AXR 74Kw - po delším stání chytí a hned zhasne (Těsnění vstřiků?)


marasty

Doporučené příspěvky

Ahojte,
rád bych vás poprosil o pomoc.

 

Ofce 1.9Tdi AXR 74kW 2006 234tis km

 

Jak se projevuje: Po delší době stání (3dny+) auto chytne na škrtnutí, po 1-2s zhasne a dále už nejde nastartovat. Musí se déle a víckrát točit. Poté motor začne škytat (200-300 otáček) až naskočí a opět běží pravidelně.
Další start je už bez problému. Obecně chytá na škrtnutí teplé i studené, nekouří studené ani teplé ani při startu, nevynechává, táhne jak má.


Co jsem zkoušel: 

  • Výměna naftového filtru + o-kroužky
  • Když po neúspěšném startu kouknu do filtru je uplně plný nafty
  • Po zapnutí klíčku podávací čerpadlo podává
  • Kanál 18: samé 0
  • Kanál 13 volnoběh těsně po startu (50 stupnu motor): -0.85 - 0.54 1.72 -0.33
  • Kanál 13 volnoběh (90 stupnu motor): -0.33 0 0.42 -0.14
  • Kanál 23 volnoběh (90 stupnu motor): 1 -9 -7 16
  • Kanál 23 v průběhu jízdy: pošlu LOG pokud je třeba

 

 

Co si myslím: Pravděpodobně někde dochází k zavzdušnění - myslíte, že těsnění vstřikovačů?

 

Dotaz:

  • Je ještě něco co se dá vyzkoušet než začneme se vstřikama?
  • Dále - má smysl dávat vstřiky testovat? (Slyšel jsem storky o tom jak stejně vydají papír se stavem KO)
  • Risknuli by jste si jenom přetěsnit a neměnit (auto má 230tis km)? Bojím se případné další nutné rozborky ale zase auto jede, necuká, táhne, nekouří - vše ok) 
  • Je mi trochu líto ty vstřikovače vyměnit když se neprojevují jinak chybně.
  • Mám rovnou koupit 4 repasované vstřiky a ušetřit si starost? Popřípadě jak postupujete?


 

Výpis z paměti po špatném startu:

(Po vymazání a několika startech / jetí se už neobjevily - měl jsem odpojenou baterku před pár týdny?) 

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft

Model: 1U - Skoda Octavia
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56
 
Adresa 01     -------------------------------------------------------
   Řídící jednotka: 038 ABT 019 PB 
   Komponent: G000SG  A180
   Kódování: 00002
   Opravna #: WSC 73430
   TMBJS41U678836513     SKZ7Z0F3733263
2 Nalezeny chyby:
18263 - Pohon datove sbernice kontrola stavu programoveho vybaveni
            P1855 - 35-00 -  -
18009 - Napajeci rele: sv.30 (J317) Nesmyslny signal
            P1601 - 35-00 -  -
Readiness: N/A

Adresa 17     -------------------------------------------------------
   Řídící jednotka: 1U0 920 811 J  
   Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
   Kódování: 19114
   Opravna #: WSC 73430
   TMBJS41U678836513     SKZ7Z0F3733263
1 Nalezeny chyby:
00771 - Snimac pro ukazetel zasoby paliva -G
            30-10 - preruseni n.zkrat na plus sporadicky

Editováno: , autor: marasty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • marasty změnil název na 1.9 TDI AXR 74Kw - po delším stání chytí a hned zhasne (Těsnění vstřiků?)
  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...