marasty Vloženo 5. leden 2021 Sdílet Vloženo 5. leden 2021 (editace) Ahojte, rád bych vás poprosil o pomoc. Ofce 1.9Tdi AXR 74kW 2006 234tis km Jak se projevuje: Po delší době stání (3dny+) auto chytne na škrtnutí, po 1-2s zhasne a dále už nejde nastartovat. Musí se déle a víckrát točit. Poté motor začne škytat (200-300 otáček) až naskočí a opět běží pravidelně. Další start je už bez problému. Obecně chytá na škrtnutí teplé i studené, nekouří studené ani teplé ani při startu, nevynechává, táhne jak má. Co jsem zkoušel: Výměna naftového filtru + o-kroužky Když po neúspěšném startu kouknu do filtru je uplně plný nafty Po zapnutí klíčku podávací čerpadlo podává Kanál 18: samé 0 Kanál 13 volnoběh těsně po startu (50 stupnu motor): -0.85 - 0.54 1.72 -0.33 Kanál 13 volnoběh (90 stupnu motor): -0.33 0 0.42 -0.14 Kanál 23 volnoběh (90 stupnu motor): 1 -9 -7 16 Kanál 23 v průběhu jízdy: pošlu LOG pokud je třeba Co si myslím: Pravděpodobně někde dochází k zavzdušnění - myslíte, že těsnění vstřikovačů? Dotaz: Je ještě něco co se dá vyzkoušet než začneme se vstřikama? Dále - má smysl dávat vstřiky testovat? (Slyšel jsem storky o tom jak stejně vydají papír se stavem KO) Risknuli by jste si jenom přetěsnit a neměnit (auto má 230tis km)? Bojím se případné další nutné rozborky ale zase auto jede, necuká, táhne, nekouří - vše ok) Je mi trochu líto ty vstřikovače vyměnit když se neprojevují jinak chybně. Mám rovnou koupit 4 repasované vstřiky a ušetřit si starost? Popřípadě jak postupujete? Výpis z paměti po špatném startu: (Po vymazání a několika startech / jetí se už neobjevily - měl jsem odpojenou baterku před pár týdny?) VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Model: 1U - Skoda Octavia Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 038 ABT 019 PB Komponent: G000SG A180 Kódování: 00002 Opravna #: WSC 73430 TMBJS41U678836513 SKZ7Z0F3733263 2 Nalezeny chyby: 18263 - Pohon datove sbernice kontrola stavu programoveho vybaveni P1855 - 35-00 - - 18009 - Napajeci rele: sv.30 (J317) Nesmyslny signal P1601 - 35-00 - - Readiness: N/A Adresa 17 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1U0 920 811 J Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13 Kódování: 19114 Opravna #: WSC 73430 TMBJS41U678836513 SKZ7Z0F3733263 1 Nalezeny chyby: 00771 - Snimac pro ukazetel zasoby paliva -G 30-10 - preruseni n.zkrat na plus sporadicky Editováno: 5. leden 2021, autor: marasty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marasty Vloženo 7. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2021 Díky všem za nic...ale kdyby to někdo řešil v budoucnu - tak ano bylo to vstřikama - řešil jsem repasovanou sadou + přetěsnění. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.