Přejít na obsah

marasty

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení marasty

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Díky všem za nic...ale kdyby to někdo řešil v budoucnu - tak ano bylo to vstřikama - řešil jsem repasovanou sadou + přetěsnění.
  2. Ahojte, rád bych vás poprosil o pomoc. Ofce 1.9Tdi AXR 74kW 2006 234tis km Jak se projevuje: Po delší době stání (3dny+) auto chytne na škrtnutí, po 1-2s zhasne a dále už nejde nastartovat. Musí se déle a víckrát točit. Poté motor začne škytat (200-300 otáček) až naskočí a opět běží pravidelně. Další start je už bez problému. Obecně chytá na škrtnutí teplé i studené, nekouří studené ani teplé ani při startu, nevynechává, táhne jak má. Co jsem zkoušel: Výměna naftového filtru + o-kroužky Když po neúspěšném startu kouknu do filtru je uplně plný nafty Po zapnutí klíčku podávací čerpadlo podává Kanál 18: samé 0 Kanál 13 volnoběh těsně po startu (50 stupnu motor): -0.85 - 0.54 1.72 -0.33 Kanál 13 volnoběh (90 stupnu motor): -0.33 0 0.42 -0.14 Kanál 23 volnoběh (90 stupnu motor): 1 -9 -7 16 Kanál 23 v průběhu jízdy: pošlu LOG pokud je třeba Co si myslím: Pravděpodobně někde dochází k zavzdušnění - myslíte, že těsnění vstřikovačů? Dotaz: Je ještě něco co se dá vyzkoušet než začneme se vstřikama? Dále - má smysl dávat vstřiky testovat? (Slyšel jsem storky o tom jak stejně vydají papír se stavem KO) Risknuli by jste si jenom přetěsnit a neměnit (auto má 230tis km)? Bojím se případné další nutné rozborky ale zase auto jede, necuká, táhne, nekouří - vše ok) Je mi trochu líto ty vstřikovače vyměnit když se neprojevují jinak chybně. Mám rovnou koupit 4 repasované vstřiky a ušetřit si starost? Popřípadě jak postupujete? Výpis z paměti po špatném startu: (Po vymazání a několika startech / jetí se už neobjevily - měl jsem odpojenou baterku před pár týdny?) VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Model: 1U - Skoda Octavia Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 038 ABT 019 PB Komponent: G000SG A180 Kódování: 00002 Opravna #: WSC 73430 TMBJS41U678836513 SKZ7Z0F3733263 2 Nalezeny chyby: 18263 - Pohon datove sbernice kontrola stavu programoveho vybaveni P1855 - 35-00 - - 18009 - Napajeci rele: sv.30 (J317) Nesmyslny signal P1601 - 35-00 - - Readiness: N/A Adresa 17 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1U0 920 811 J Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13 Kódování: 19114 Opravna #: WSC 73430 TMBJS41U678836513 SKZ7Z0F3733263 1 Nalezeny chyby: 00771 - Snimac pro ukazetel zasoby paliva -G 30-10 - preruseni n.zkrat na plus sporadicky
×
×
  • Vytvořit nový...