Publikováno Leden 23, 20214 r Hezky den všem. Potřebuji poradit s ostřikama. Mám O II,2006, 2,0TDI,DSG.Přestal mi chodit ostřik předního skla a po marném boji s výměnou motorku ostřikovače, byl výsledek naprosto stejný. .Proto jsem se rozhodl pro poslední zkoušku a to proměřením. K ostřikov. čerpadlu vedou pouze dva kabely, kdy polohou páčky pro zadní ostřik se točí ono čerpadlo na jednu stranu a při poloze páčky pro přední ostřik , se točí čerpadlo na druhou stranu. Pokud samotné čerpadlo zkusím napřímo z baterie tak funguje ,po přehození kabelu funguje rovněž, po změně polarity se točí obráceně, stejně tak ,jako se mění polarita při zapojení na autě-kde se na tu druhou stranu prostě netočí. Kde tedy může být chyba? Podotýkám ,že i páčka pod volantem správně přehazuje polaritu až přímo do patice k čerpadlu.PROS9M už tu záhadu někdo vyřešte a poraďte, já začínám hledat číslo na Chocholouška! Zatím jsem to vyřešil provizorně propojením obou hadiček na zadní ostřik ,ale je to jen aby se dalo jezdit i v tomto počasí .
Leden 24, 20214 r Hezky den @Milada Trávníčková Co nam zustalo : 1. packa 2. kabelaz nejaky vodic 3. Ridicka jednotka. Treba udelat takovy test. Zapnout packy na ostrik a merit napeti u svorkovnici od cerpadla. Potom namerit napeti u packy. Potom kontrolovat packu multimetrem. Nejlip mereni delat ve dve osoby To je nejlevnejsi a muzes udelat doma.
Leden 24, 20214 r Zkus treba prehodit ty dva relatka mezi sebou. Jsou na centralni jednotce pod volantem vlevo. Musis sundat kryt. Upraveno Leden 24, 20214 r od maros
Leden 24, 20214 r Zatím Vám děkuji-vyzkouším. Měření na patici u motorku už jsem zkusil-dává to stejně dopředu i na zadní ostřik. Ještě zkusím prozkoumat ty relátka a pak páčku čehož jsem se nejvíc obával.
Leden 24, 20214 r Packu muzes zkontrolovat pres diagnostiku v podvolantove jednotce. Moc na vyber stejne nemas, jednoduchym zpusobem tam stejne nic moc nezmeris.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.