Publikováno Březen 11, 20214 r Zdravím pánové zajímal by mě váš názor co by to tak přibližně mohlo být před 2 dny jsem ujel cca 5 km a začlo mi auto takhle špatně startovat (viz video) také jsem si všiml že se zvedla okamžitá spotřeba na neutrál. Po natankování plný nádrže startuje normálně jinak studené starty bez problému auto bylo na diagnostice a diagnostika nenašla žádné závady motor to je 2.0 tdi PD 103 kw BMM https://www.youtube.com/watch?v=gI4ddue3-vo&ab_channel=DJSTAGGY
Březen 11, 20214 r te´d jsem právě tohle řešili v servisu.Vyměnili jsme sadu těsnění na vstřicích a OK.Na jak dlouho se uvidí,protože konstrukce uchycení PD vstřiku je naprd a místo kruhové díry to po 220.000km udělá elipsu.oprava hlavy s vyvložkováním vychází přes 7000 a to pán zatím nechtěl.
Březen 12, 20214 r Autor před 6 hodinami, cosby napsal: te´d jsem právě tohle řešili v servisu.Vyměnili jsme sadu těsnění na vstřicích a OK.Na jak dlouho se uvidí,protože konstrukce uchycení PD vstřiku je naprd a místo kruhové díry to po 220.000km udělá elipsu.oprava hlavy s vyvložkováním vychází přes 7000 a to pán zatím nechtěl. A jak se pánovi projevovala závada ? Jelikož já jsem natankoval plnou a auto startuje jak za tepla tak za studena na drc i okamžitá spotřeba se vrátila na 0,6l/h
Březen 24, 20214 r Také nám to dělá, dneska to btlo zoufalé, nestartuje za teplého motoru, přitom se zdá, že prosvěcuje kontrolka oleje.
Březen 24, 20214 r Autor Mě se teda zatím teplé starty uklidnili ale je pravda že jsem ještě nevyjel tu plnou nádrž, nic méně ve vašem případě bych kouknul na žhavičky a pak korekci vstřiku přes diag případně výstřiky ven a nechat je otestovat, mě to bude taky čekat pokud se závada vrátí
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.