Leftfield Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Zdravím, mám pomerne novú Octaviu Combi Tour 1.9 TDI PD 71 kW, v prevádzke od februára 2006, longlife interval, olej Castrol SLX Longlife II 0W-30, najazdených 13500 km prevažne po meste. Pred štyrmi tisícami kilometrov (koncom augusta pred cestou do Grécka) som kontroloval olej, bol v poriadku, od kúpy nebolo treba dolievať ani kvapku až dnes mi zrazu začala svietiť oranžovo kontrolka oleja a dolial som skoro trištvrte litru. Pod autom sucho, na motore žiadne viditeľné známky priesakov. Je to normálne alebo si mám začať robiť starosti a ísť to reklamovať? Díky. P.S. Viem, že sa to tu už riešilo ale boli to iné motory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leftfield Vloženo 13. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Nikdo nič? Štvorkolkári? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Ten tvůj motor je jedinečnej už jen svým výkonem neteče ti třeba gufero na klice ??? A co olej pod spodním krytem motoru, neni trochu nateklej tam ??? Kouří to ??? Každopádně pokud můžu doporučit, vyprdni se na longlife a každejch 15.000 km to vyměň ten olej tak jako tak, jedině tím autu pomůžeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leftfield Vloženo 13. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Všade sucho, nikde nič viditeľného. Sám som chcel meniť olej po 15000 km, tiež sa mi nezdá že by vydržal tých 50000, už teraz je čierny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Ja bych rekl, ze u motoru PD jsou ubytky oleje na dennim poradku :-( btw to ze je olej cerny, je u TDI normalni... je cerny ve chvili, kdy ho tam nalejes... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vilda Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Pdčko... je to u nich zcela normální!!! se divím, že ti to začlo žrát až teď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andre Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Hlavně ten olej kontroluj pokaždý při stejným stavu motoru, je rozdíl když vytáhneš měrku, než vyjíždíš ráno do práce a motor celou noc stál (téměř všechen olej bude ve vaně), nebo po 5km jízdě, kdy se ten motor ani neohřál (všude po stěnách motoru a na jeho dílech bude silný olejový film). Jedině tak to bude objektivní. Jinak je pravda, že prvních 10,20,30tkm může mít ten motor zvýšenou spotřebu oleje, pak by to nemělo být víc než 1l na 10tkm. Použití longlife olejů bych se u TDI vůbec nebál (pokud je doporučovaný výrobcem vozidla), bylo o tom napsáno hodně, a uděláno dost objektivních testů, nikde jsem se nedočetl nic, co by hovořilo jednoznačně proti. U benzínových motorů je to ale horší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leftfield Vloženo 13. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Díky chlapi! Predtým som mal Fabku SDi a tam nebolo treba dolievať olej od výmeny po výmenu. Takže si na to budem musieť teraz dávať väčší pozor! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.