pato3691 Vloženo 4. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2021 (editace) Zdravím fanúšikov škoda, už 2 roky sa snažím prísť na problém ktorý som nevyriešil a preto sa obraciam na vás. Jedná sa o pískanie niečoho pri akcelerácií v otáčkach od 2100 - 2600 cca. Mnoho ľudí povedalo že to píska turbo. To som však dával kontrolovať a podľa mechanika je v poriadku. Aby sme vedeli, jedná sa o vozidlo Octavia 2 2.0 TDI 103 kW 8V kód motora BMM Čiže ako som už zmienil pri otáčkach od 2100 - 2600 je počuť veľmi silný piskot. Čím prudšia akcelerácia tým hlasitejší piskot. Deje sa to na prevodových stupňoch 2-3-4 aj na ostatných no človek najviac auto pritláča práve v týchto stupňoch. V aute je už X rokov chip na 132 kW. Turbo bolo pred 3 rokmi na repase. Po kontrole turba chcel mechanik natlakovať systém a zistiť či niekde nieje diera, diera v hadici, zlá spona a pod. Nemal však nejakú reduckiu na hadicu čiže sa mu to nepodarilo. Zhotovil som video v motorovej časti auta kde som telefón prilepil na hadicu nad alternátorom, kde je výrazne počuť pískanie. Na videu som práve robil Logovanie kanálov 3, 11 a 13. Od 1800 otáčok do 3500 plný plyn. Niesom odborník na logy no podľa toho sa zdá že turbo tlačí veľmi dobre. Preto kto tomu rozumie mohol by sa pozrieť aj na ten log. Čo sa týka kontroly turba, to sme robili približne 1 rok do zadu a taktiež zasielam detailnú fotografiu turbíny. Vedel by mi niekto poradiť o čo sa oprieť čo hľadať kde môže byť chyba ? Je to už druhý rok auto ide ako raketa, výkon na rozdávanie, no už mi to troška lezie na nervy. Ďakujem pekne VID_20211004_185008_01.mp4 LOG-01-003-011-013.CSV Editováno: 4. Říjen 2021, autor: pato3691 formulácia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nethsk Vloženo 17. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2021 Zdravím, @pato3691 podarilo sa Vám to nejako vyriešiť? Mám presne ten istý motor a úplne rovnaký problém. Auto ťahá super a bez dymu. Turbo hvízdalo od kúpy, no pred týždňom sa začal ozývať aj tento zvuk. Hvizdanie turba počuť stále, paralelne s týmto. Rád by som to nejako vyriešil, no neviem, kde začať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pato3691 Vloženo 24. Říjen 2021 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2021 Dával som rovnaký príspevok na FB a do úvahy pripadajú 2 možnosti. Tá prvá je tesnenie kolektora výfukových plynov samotné tesnenie stojí pár € ale je tam veľa práce zhodiť turbo DPF a podobne. Dole posielam aj foto kde podfukuje tesnenie je to tam poriadne čierne. Chlapec ktorý mi to poslal ma upozornil že mu zničilo stifty a musel ich odvrtavat. Druhá možnosť je niektoré tesnenie na EGR. Tento týždeň to idem riešiť poriadne popozerať, tak dám vedieť viac ak niečo zistím :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zuzu233 Vloženo 3. Srpna Sdílet Vloženo 3. Srpna Dobrý deň, chcem sa opýtať, či sa vám nakoniec podarilo vyriešiť váš problém a pískaním pri otáčkach nad 2000...ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.