Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý večer ve spolek. Snad jsem koukal dobře a podobně téma nenašel. Pokud tu i přesto je, omlouvám se. 

Problem. Teď když se v noci dostává rtuť teploměru pod bod mrazu, mám problém. Ráno přijdu k autu, nastartuje a za chvíli mi naskočí na palubovce červeně blikající kontrolka oleje. Když je teplo, neděje se. Vypnu motor a zkontroluju hladinu oleje, hladina OK. Nastartuje, pořád svítí, ujedu cca 1km,zhadnu motor, natočím a už vše ok, ujedu 300km a vše v pořádku. Nevíte co to? Možná by i kontrolka zhasla kdybych jel déle, ale to neryskuji.dekuji

Spíš než na hladinu bych se zaměřil na tlak oleje. 

Takle se dřív projevoval hustej olej kterej po ohřátí zřídnul a stal se tekutější. 

 

Zaměřil bych se na sací koš jestli není přicpanej a čerpadlo. 

  • Autor

Takže vanu dolů a vyčistit koš. Predtavuju si to tak, že ve vaně je čerpadlo a koš je jakési,, síto,, přes které čerpadlo tlačí olej do motoru. A když je zaneseny, tak je pochopitelně méně průchozí. Po zahřátí je olej řidší a lépe se přes síto dostane. Může se něco stát, závažného, když budu otalet? 

Krome protocenych salu, zadreneho motoru nebo utrzene ojnice nic zavazneho....

Upraveno od OnMiT312

  • Autor

Vím co se stane když motor nebude mít olej. Jen jak píšu výše, po pár minutách je vše v pořádku. Takže se ptám co se může stát, když motor není úplně bez oleje. Pochopitelně nebudu otalet jen se chci ujistit, že je to opravdu tím a tím než budu vypouštět teď meneny olej a sundavas vanu. 

  • Autor

Chtěl bych poděkovat za reakce. Objednal jsem novou vanu, mám problem se zavitem, tak vyměním. Pak těsnící pastu a těsnění čerpadla a nový sací kos(trubku se sítem). Vyměním to vše. Teď otázka, jaká je pravděpodobnost, že je v háji i samotné čerpadlo? Nechci sundavat vanu a měnit olej na dvakrát. Dekuji

Píšeš, že máš teď měněnej olej. Před výměnou to bylo ok? Nedával si jinej typ oleje? 

Idealní by bylo, kdybys měl možnost auto uklidit někam do tepla a pak zkusit nastartovat. 

 

 

  • Autor

Ano před výměnou bylo vše ok, ale to bylo ještě relativně teplo a nedělo se to. Olej dávám stejný co mám auto. 5w40 PD ano starline :(  když je teplo, věřím, že dát do tepla, garáže, bude vše ok. Garáž nemám. 

  • Autor

Dnes ráno to neudělalo. Večer jsem přijel kolem 11. A ráno v 9 nastartoval a pohoda. Ještě bych chtěl dodat, že natočí motor okamžitě, žádný točení. Ikdyz pak ta kontrolka naskočila, nastartoval jsem na pohodu. 

Upraveno od Sonsamuelson

Ono tuhnutí oleje ovlivňuje nejen venkovní teplota, ale i dýlka předcházející jízdy. Přecejen motor bude chladnout dýl po hodinový jízdě než po čtvrt hodinový ikdyž v obou případech bude ukazovat 90°C, dál jestli fouká atd. Je toho prostě moc.

Ale chce to základní diagnostiku.  Shodit víko ventilů, mrknout jestli to tam maže a kouknout do vany.  Možná by pomohl proplach motoru, ale to neřeší příčinu, ale důsledek. 

  • Autor

Jasný, chápu. Děkuji za zájem o můj problém. Nejlepší bude asi vag a od toho se odrázim. Snad to ukáže závadu. Dekuji

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.