Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

To, co som sem dal, je najprv k webastu a druhy obrazok je vysvetlivka k polozke v menu ovladania klimatizacie. Obidve casti z navodu.

 

Nie je to z toho jasne, co ovlada zaskrtnutie tej polozky a navyse pri webaste je zmienene, ze sa automaticky spusta na zaklade okolitych podmienok a je to mozne vypnut v servise. Nie je tam ziadna dodatocna poznamka, ze ked ma auto nezavisle kurenie, tak je mozne vypnut auto spustanie v menu klimatizacie.

 

Zatial co som mal auta s webastom a naftovym motorom, vzdy sa automaticky spustilo. Mal som aj starsie vozidla ako aktualna MQB generacia, kde je ta polozka "automaticke pridavne topeni". Preto sa domnievam, ze to ovlada PTC, ale musim to vyskusat. Navyse, ak by sa prihrev/webasto nepustil automaticky, nafotvy motor by sa ohrieval podstatne dlhsie, kedze ako vieme, vytvara celkom malo tepla. Avsak, nie som si na 100% isty, ci kazde auto VAG s naftovym motorom ma minimalne prihrev, ak nie webasto.

  • Autor

Záhada rozlúštená  , auto nemá  PTC ,  hoc mi to príde dosť nelogické má to výhrev sedadla, vyhrievané čelné sklo

je to TDI , elegance , MR 2015 , dovoz Belgicko  ale nieje to až taká teplá krajina , žeby to tam nemontovali

 

postupujem do ďalšieho levela    ,, dodatočná montáž PTC ,,

 

má s tým niekto skúsenosť alebo vie  poradiť ?

 

silové napojenie by nemal byť problém je to cez relé a relé by mala ovládať riadiaca jednotka motora z ktorej bude potrebné vytiahnuť káble a predpokladám prekódovaním povoliť  PTC

 

teraz moja prosba :  nemá niekto popis káblov vychádzajúcich  z RJ  motora , v mojej dielenskej príručke  to nemám, hoc iné jednotky  tam sú popísane

prikladám schému napojenia 

 

prípadne kde môžu byť napojené čierno/červené káble 19 a 21 ?

PTC el schema.pdf

Upraveno od OKI7

Jestliže máš dovoz Z Belgie, | Proč se divíš, že nemáš PTC? Tos měl říct hned

před 2 hodinami, OKI7 napsal:

 

prípadne kde môžu byť napojené čierno/červené káble 19 a 21
350 kB · 5 st

Na hlavním relé. Napájení ze svorky-  Připojnice 87.

 

Dodělávka PTC není zrovna nejjednodušší job. Zkus si jen vložit ono PTC do klimy, Kabeláž je další oříšek.

 

Relé a káble najdeš v pojistkané skříni SB. Konkrétně vývod z pojistky SB4. Jestli chceš najít spojení D 182, tak na to zapomeň. Drž se vývodu pojis tky SB4,resp. svorky 87

Upraveno od Clerfayt

Je to tak 5 let nazpět. Bratr si koupil OII z Belgie a taky se divil. 

  • Autor
V 5. 1. 2022 na 22:17, Clerfayt napsal:

Jestli chceš najít spojení D 182, tak na to zapomeň.

Čo si tým myslel ?

 

ostatné som správne pochopil ?

 

čierno/červené káble 19 a 21   na vývod od poistky 4  je to   +kontakt

J 623  z  RJ motora  a je to    -kontakt

Ty mě dáváš... abych si našel schémata. D 182 je spojení ve svazku vodičů. Někde v tom drátovém spletenci. To se nedá najít. To bys musel pracovat s rozpletenými svazky pravidelně.

Upraveno od Clerfayt

  • Autor
před 4 minutami, Clerfayt napsal:

Ty mě dáváš... abych si našel schémata. D 182 je spojení ve svazku vodičů. Někde v tom drátovém spletenci. To se nedá najít. To bys musel pracovat s rozpletenými svazky pravidelně.

takže to napojenie  z RJ motora  do ovládania relé ?    - kontakt

Máš dílenskou příručku se chématama?

ŘJ motoru spíná 2 relátka.. Napětí na 

cívky relátek jdou ze  svorky 87. Tedy od hlavního relé. 

ŘJ motoru jakoby spíná zem pro cívky těch relátek. 

  • Autor
před 53 minutami, Clerfayt napsal:

ŘJ motoru spíná 2 relátka.. Napětí na 

cívky relátek jdou ze  svorky 87. Tedy od hlavního relé. 

ŘJ motoru jakoby spíná zem pro cívky těch relátek. 

áno presne tak som to myslel,  ďakujem za potvrdenie

  • Autor
Před hodinou, Clerfayt napsal:

Máš dílenskou příručku se chématama?

Nejakú DP mám ,ale nemám tam schémi RJ motora,

potrebujem zistiť na ktorý výstup z RJ motora napojiť  tie relé

Prosím ťa nemáš nejaku schému /popis/ výstupov z RJ motora ?

veľmi by si mi tým pomohol

Jen to co je tu k dispozici na fóru. 

A nebo si ji stáhneš z ERWINU. Jde to dobře. 

  • 4 týdny později...
V 12. 12. 2021 na 20:22, OKI7 napsal:

Mam oct 3  2,0 TDI   a kúri to strašne , ne že by to nekúrilo, ale strašne oneskorene,  po cca 20-25 min jazdy to začne kúriť hoc je motor už dávno zohriaty na 90 st. /ten sa zohreje  pomerne skoro/ ,  klimatronik nastavený  na  AUTO  24 st. 

Ahoj, aku mas cestu z domu? Mne sa auto zohreje az po cca 12km. Lebo byvam na Lazoch a to idem z domu do prace vlastne dolu kopcom. 

Preto som dal domontovat predohrev na 230V. Rano ho zopne casovacia zasuvka. Vytiahnem kabel a vyrazam. Skoda, ze mam dovoz Holandsko. 

Kuknem to menu Klimatronik, ale ako tu kolega z Belgie ma dovoz, tak sa obavam, ze nema PTC. Nove auto Scouta hladam len s Webastom. 

Uz som mal aj dost starosti s inym Webastom v Tourane pred 7r. Tak dufam, ze to novsie pojde lepsie. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.