Jump to content

Clerfayt

Uživatel
  • Content Count

    2,033
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Clerfayt last won the day on December 5 2019

Clerfayt had the most liked content!

Community Reputation

664 Excellent

About Clerfayt

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

3,556 profile views
  1. A kdo auto potřebuje? Nikoho takového neznám. Osobně jsem si koupil v zivote 4 auta a vzdy jsem si mohl nechat ty předešlé.
  2. Ne, nekoupí. Kdo nemá cash flow, nebude po 4 letech kupovat ani scaly, prostě si logicky nechají auta dýl. Najedou s ním místo 140 tkm 220 tkm. A je jedno, jestli jde o soukromníky nebo firmy. Počínání automobilek je absurdní. Pravda, že je EU tlačí do kouta. Nutí do aut montovat drahé emisní a ecalové a jinak buzerativní a bezpečnostní zbytečnosti. To tlačí cenu nahoru. Situace povede ke krachům automobilek. Makrela se vyděsí a bude zase lapat po zavedení šrotovného.
  3. Ahoj. HTP stále v super kondici. Je to už 4 roky. Najeto 45 tkm. Jezdíme s tím tedy trasy 5km.
  4. Ecalu. Takže systému na hovno, resp. jen pro fízlování ve jménu konání dobra. Něco jako erouška a pod. S chutí bych na tu svolávačku nešel.
  5. Clerfayt

    Koupe ojete OIII

    https://www.skodaplus.cz/Car/1242037/skoda-octavia-tsi-1-2-tsi-81-kw-style?userControllForm=true&make=brand_32&model=model_404&priceRangeFrom=100000&priceRangeTo=400000&mileageRangeTo=20000&enginePowerTo=93&engineCapacityFrom=1100&engineCapacityTo=1300&firstRegistrationFrom=2013&carsOrderBy=FIRST_REGISTRATION_DESC
  6. Nahoře na motoru. Mala hadička, odvětrání klikovky. Když vypadne, syčí to.
  7. Já mám pinďiour standard a vždy kupuji auto se zárukou 2 roky. Proč bych měl připlácet?
  8. Je to jak píšeš, ale stav věcí to nemění. Lidi i firmy přicházejí o peníze. Je to teď celosvětový fenomén. Obměnu vozového parku většina odloží. Drahá auta už vůbec nebudou mít šanci. Je to realita a kdo chce prodat alespoň něco, nemůže situaci ignorovat.
  9. Nemá to logiku. Trh aut jde do kopru a oni zdražují. Brzy je to přejde, nebo je čeká krach.
  10. To je přesně i můj případ. Bydlím na kopci 650mnm. Pokaždé když přijedu, byla baterie vytřískaná. Odstavovat takto auto na mrazu každý den je fakt milej dárek od EU. Nechal jsem potlačit onu "rekuperaci" neboli "chytré dobíjení" (pravdivými slovy "systém huntující baterii a udržující vybitý stav baterie"). A mám klid.
  11. Můžu tě ubezpečit, že do Prahy nejezdím pokud možno za žádným účelem. Mimochodem v Praze je nejvíc koviďáků na počet obyvatel i poček koviďáků na kilometr četvereční. Prostě tomu jdou pražáci jako vždy na proti. A to jejich stanice nestíhají testovat, jinak by jich tam bylo nakažených 4 x tolik. Ve Strakách i v ČB jsou obchody liduprázdné a v Praze praskají ve švech. Taže za mě, Prahu izolovat a ať si tam dělají co chtějí.
  12. Největší pecku dostaneš doma, když stojíš u zapnuté mikrovlnky. Toho se vyvyruju. Pak je telefon u ucha, pak dlouho nic a pak to ostatní.
  13. Buďte v klidu. Na frekvencích 5g se už dávno vysílalo a ničemu to nevadilo. Teď se ty frekvence uvolnili pro 5G data.....
  14. Frau Merkel sice nemám rád, ale v tomto ji musím dát za pravdu. Tvrdila, že se nakazí až 70% němců. Byla upřímná, a lidi si klepali na čelo. Merkel blbá není a s fundamentem jejích poradců si bába jistě umí udělat správný úsudek. I tato 70% skutečnost nemusí být katastrofa. Přejme si, aby počet infikovaných lidí bez jakýchkoliv příznaků byl násobný, nebo o řády vyšší než počet lidí s příznaky. Uvidíme. Bohužel, při pohledu na Itálii, bude asi ještě sranda.
×
×
  • Create New...