Jump to content

Clerfayt

Uživatel
  • Posts

    2,676
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Clerfayt last won the day on January 4

Clerfayt had the most liked content!

Recent Profile Visitors

5,413 profile views

Clerfayt's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

984

Reputation

  1. Ventilátor vyndávat nemusíš. To je hovadina. Dezinfikuj ozonem. Žádné stříkàní sraček do systému.
  2. Jak normálně použitelné auto? To je jako by se během času zmenšovala nádrž... docela absurdní představa. Proč se s tím smiřovat? A to ani nemluvím o už tak mrzkém dojezdu. Po těch osmi letech? Jak rychle půjde kapacita dolů? Všechny moje baterky byly po takové době KO. Nevím proč by to mělo být u aut jinak. Ono se toho naslibuje. To je jako se zárukou na kastli 12 let.
  3. Asi by měla sestra trénovat na kole.
  4. Přesně tak to je i můj případ. Je mi jedno, kdo si jaké koupí auto. Na benál, CNG, LPG, elektro..... je to jeho věc. Chápu i lidi, co si koupí EL, protože se jim tato myšlenka líbí. A takovým lidem i fandím. Ale nesnáším, když mě instituce do čehokoliv nesmyslně nutí. Elektroauto bych si tím pádem ani zdarma nepůjčil na víkend. Dříve byli lidé třeba i násilím obraceni na víru. S elektromobilitou a ekonáboženstvím je to úplně stejný případ.
  5. Složitější algoritmus. Z kopce programátor víc brzdí motorem. Hlavně při brždění citelně víc podřazuje.
  6. Jestli je to baterka, tak chápu, proč se to neukazuje v normálním režimu. Lidé by byli zděšeni, že je baterie vybitá i po 4 hodinách jízdy.
  7. Proč? Když se dotujou hovadiny jako elektroauta, nebo FVE, proč by se nemohlo zadotovat něco normálního?
  8. Vážení, nevíte někdo, co znamená ta hodnota TrA80% na displeji?
  9. Dobrá by byla dotace na spalováky, aby si je i chudší koupili, než jim je zakážou!
  10. Odpovídám na téma. Jasně že elektromobilita NE! a5d8d64bf748c509dcbd493bf4701164.mp4
  11. Clerfayt

    Nabíjanie

    V dnešní době docela naivní představa.
  12. EVo nemá tu klasickou kulatou expansku na chladícím systému.
  13. Bohužel. Je to nekvalita na kterou si asi máme zvyknout.
  14. Neuvaříš, tomu TSI to jen prospěje. To spíš kdo jezdí denně 200km, tak aby si koupil něco jiného. Miklis to píše dobře. Sedadla jsou nejslabší místo co se týká pohodlí. Jinak je rapid skvělý. Máme doma to MPI 55kW. U tohoto bych se trochu bál, že přepálím olej, v dlouhých alpských stoupání na plný plyn. MPI nemá totiž chladič oleje. Ale i tak.... kdo mění včas olej, bude v pohodě.
×
×
  • Create New...