Publikováno Leden 12, 20223 r Ahoj, zatím jsem tu takové téma u tohoto motoru nenašel. Co říkáte na zaslepení/vypnutí egr ventilu? Máte s tím někdo zkušenosti? Mám od výroby LPG tj kód motoru CHGA. Díky.
Leden 13, 20223 r Autor Podle dílenské příručky to má egr, mají ho pojmenovaný sdružený zpětný ventil spalin nebo tak nějak, nemám to teď u sebe...
Leden 13, 20223 r Ak nemas 70 eur na novy chod busom.Nepoznam ten motor no dat za vymenu Egr 70 eur plu hodka prace je minimum v dnesnej dobe
Leden 13, 20223 r normálne plynové BSE , nemá to žiadny EGR ventil tak ho ťažko odstavíš ,ak ho nájdeš ukáž EGR mali len staré BGU ...
Leden 13, 20223 r Suri ma pravdu, nema EGR. Pravdepodobne tam vydi ventil systemu sekundarneho vzduchu, čo nie je EGR.
Leden 14, 20223 r Autor JJ, myslím ten "ventil systemu sekundarneho vzduchu" podle příručky pomáhá rychleji ohřát katalyzátor. Tady ten ventil nefunguje jako egr? Jak to teda funguje a jeho zaslepením bych si teda nemohl? Myslím to tak, že u "běžného" egru nepatrně vzroste výkon ale hlavně vzroste životnost motoru a v sání není bordel z nespálených zbytků apod..
Leden 14, 20223 r Ved si to tam napisal - rychlejsie zohriatie katalyzatora kvoli emisiam. Čerpadlo(ventilator) nasava cisty vzduch od vzduchoveho filtra a vháňa ho cez ten jednosmerny ventil do otvoru v hlave valcov, ktory je prepojeny s vyfukovym kanalom. Takze viac vzduchu a mozno viac paliva zohreje katalizator skor. Toto čerpadlo pracuje iba po štarte studeneho motora asi 90 sekund. Ak ten ventil zaslepis, pravdepodobne sa ti rozsvieti kontrolka, lebo lambda rata s tymto plus vzduchom. A vo VCDS si to aj overíš.
Leden 15, 20223 r ja by som zaslepil aj výfuk pre istotu , a celkove s autom radšej nejazdiť , mohlo by sa opotrebovať
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.