Publikováno Březen 21, 20223 r Ahoj, dva dny zpět jsem zpozoroval divný zvuk od motoru. Když je kapota zavřená, tak jde nejvíce slyšet od pravého kola... Něco jako syčení. Od řidiče to téměř nejde slyšet. Po otevření kapoty to jde nejvíce slyšet od řemenu. Řemeny to nejsou. Přikládám video.. Syčení přidává na intenzitě při přidání plynu. Olej ok, jízdní vlastnosti také ok. Spotřeba je ok i auto jede stále pěkně. Ke studeným startum: za studena jde od motoru klepavy zvuk, mám podezření na hydrostely... Může tento zvuk být také od hydrostelu? Jedná se o motor 2.0 TDI 125 kW dsg 2011 v S2. VID_20220320_115840.mp4
Březen 21, 20223 r Autor Jedná se o ten syčící/drcajici zvuk co vždy doprovází pokles otáček .. jde to slyšet i za jízdy když mám otevřená okna a zaposlouchal se :) VID_20220320_102002.mp4
Březen 23, 20232 r jen selskym rozumem si dovolim tvrdit , že syčení v návaznosti na záběr Turba = netěsnost plnící části vedení tlak. vzduchu mezi Turbem a IC v klidu neni tlak = nesyčí přidáš , tlak stoupne = škvíra - netěsnost se projeví , syčí řešení = X Y spojů , ohybů , ,,oděrů - prodřenin,, - HLEDEJ individuálně , potažmo pokud se ptáš na toto s vážnou tváří ? svěř SUPA mechošovi !
Březen 23, 20232 r Auto bylo u dvou mechaniků. Jeden ho tlakoval přes sání u klapny. Bez úspěchu. Druhý měřil plnící tlaky turba pres vag. Pry plní jak u nového auta. Tak pak babo raď
Březen 24, 20232 r při stojicim autě se bohužel auto a plnění turbem do okruhu neprojevuje tak jako když je auto v tahu a pohybu , tam je krouták a plnění uplně jiný ,, A ano chápu tvojí poznámku babo raď ;-) Upraveno Březen 24, 20232 r od HANZTD
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.