Přejít na obsah

Nezávislé topení a DSG ?


omicron

Doporučené příspěvky

Mám O2 TDI 1.9 s DSG (MR 2006, uvedený do provozu 7/2005), a při objednání nového vozu to nebylo možné objednat současně (DSG a nezávislé topení NT) - byla na to restrikce, údajně to ty blbové v MB neuměli instalovat současně (!), ač mě u Webasta řekli, že to nechápou...

Nicméně se objevila informace o tom, že to již jde, že se to objednat již současně dá (ač to ale stále konfigurátor na webu Škody neumí). Nicméně to mě dnes již tak nepálí, auto již mám s DSG.

Otázka tedy zní - v orig. příslušenství Škoda již nabízí sady pro nezávislé topení (i s dálkou), je to samozřejmě Webasto, a mě zajímá (pokud to někdo ví, zná, nebo již absolvoval) :

- lze tato sada (http://www.skoda-auto.com/cze/drivers/accessories/detail.htm?idCategory=0000000108) nainstalovat dodatečně i do TDI 1.9 s DSG převodovkou ?

- je toto NT při doinstalaci nějak spřaženo s Climatronicem 2 (tak jako je to z fabriky), vč. ovládání ?

- lokální ovládání (zap/vyp) NT je poté přes tu spodní polovinu prostředního ovladače (standardně u O2 bez funkce), jehož vrchní polovina se dá použít na hlavní vypnutí celého Climatronicu (je to zde někde popsáno), anebo se tam dává ještě zase další spínač ? Takto to totiž je zapojeno např. u Golfu či Passatu ...

- jaký dosah má asi dálka, kterou Škoda nabízí k NT - http://www.skoda-auto.com/cze/drivers/acce...gory=0000000108

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lze nainstalovat dodatečně i do TDI 1.9 s DSG převodovkou ?

-Ano

-vč. ovládání ?

-Ne, protože pro NT z prvovýroby je programování časového spínání vyřešeno skrz menu v maxidotu, ne přez climatronik, na něm je jen vypinač ON/OFF, ale maxidot není podmínkou pro dodatečnou zástavbu a tak se k ovládání montují digitální hodiny nebo se doobjednává dálkové ovládání.

- jaký dosah?

V O1 jsem ovládal topení (ale nevim jestli Eberspecher nebo Webasto) na vzdálenost cca 300 metrů.

Editováno: , autor: Milda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechápu,jaký vliv má na to převodovka.

Jsem rád, že mohu jednou "Generálního montéra" také poučit :D

Věz tedy, že se MB vymlouvala (neoficiálně), že se jim to tamsoučasně nevejde, DSG je totiž svou zástavbou větší, než normálné mechan. či HDM převodovka...(!).

Svého času jsem to konzultoval s lidmi z českého Webasta, kteří se tomu jen smáli, a odkázali mě na bezproblémovou dodatečnou montáž - ta je ale podstatně dražší, než rovnou z fabriky, a teď nově i jak ododatečné orig. příslušenství.

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lze nainstalovat dodatečně i do TDI 1.9 s DSG převodovkou ?

-Ano

-vč. ovládání ?

-Ne, protože pro NT z prvovýroby je programování časového spínání vyřešeno skrz menu v maxidotu, ne přez climatronik, na něm je jen vypinač ON/OFF, ale maxidot není podmínkou pro dodatečnou zástavbu a tak se k ovládání montují digitální hodiny nebo se doobjednává dálkové ovládání.

- jaký dosah?

V O1 jsem ovládal topení (ale nevim jestli Eberspecher nebo Webasto) na vzdálenost cca 300 metrů.

Pokud mam MaxiDOT, lze nejakym zpusobem dodatecnou montaz NT udelat s ovladanim pres nej ? TZN. ze je asi pripojeno pres CanBUS ?

Neni to podobny pripad, jako s dodatecnou instalaci origo park systemu s napojenim na Audienci, o cemz servisy tvrdily (a tvrdi dodnes) ze to nejde, a opak je pravdou ...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechápu,jaký vliv má na to převodovka.

Jsem rád, že mohu jednou "Generálního montéra" také poučit :D

Věz tedy, že se MB vymlouvala (neoficiálně), že se jim to tamsoučasně nevejde, DSG je totiž svou zástavbou větší, než normálné mechan. či HDM převodovka...(!).

Svého času jsem to konzultoval s lidmi z českého Webasta, kteří se tomu jen smáli, a odkázali mě na bezproblémovou dodatečnou montáž - ta je ale podstatně dražší, než rovnou z fabriky, a teď nově i jak ododatečné orig. příslušenství.

blbá výmluva Boleslaváku.OI,GIV,Superb mají Webasto vepředu v nárazníku tak nevím,kde ho chcou cpát okolo převodovky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tak! Jediné, čo mi napadá, nebude tam náhodou chladič prevodovky? Hoci u DSG asi ani netreba chladiť, len u konvenčnej automatickej prevodovky by to mohlo pripadať do úvahy.

Len mi vysvetli, prečo kúrenie dávajú na tú stranu, kde je nádržka ostrekovača, ktorá sa pri dodatočnej montáži musí meniť, prečo nie na opačnú stranu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tak! Jediné, čo mi napadá, nebude tam náhodou chladič prevodovky? Hoci u DSG asi ani netreba chladiť, len u konvenčnej automatickej prevodovky by to mohlo pripadať do úvahy.

Len mi vysvetli, prečo kúrenie dávajú na tú stranu, kde je nádržka ostrekovača, ktorá sa pri dodatočnej montáži musí meniť, prečo nie na opačnú stranu.

No vida, a dalsi mozny problem.

Za jakou nadrzku to meni ? Ja mam tu vetsi, nebot mam HID (xenony) s ostrikovaci, k cemuz je originalne montovana velka ostrikovaci nadrz se senzorem mnozstvi ostrikovaci kapaliny. Ta se take v pripade domontaze NT meni, a prip. za co ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...