Přejít na obsah

Po výměně všech vstřiku mi na volnoběh kolísají otáčky


matejsvancara

Doporučené příspěvky

A kodovali ste nové vstreky? 

Tie vstreky po repase dobre nefungujú. 

Je potrebné dať 4ks nové ale to vyjde na 1200eur a to do tej stariny je už veľa. 

A to nehovorím o tom, že pre istotu so vstrekmi by malo ísť aj čerpadlo, to máš 2tis eur. 

Editováno: , autor: dfga
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dělá mi to to samé.. studený motor při teplém počasí, tedy si není potřeba přihřívat motor, tak začne sem tam motor skákat mezi 500 - 1500 rpm. Nové vstřiky vč. EGR a čerpadla.. nejenom to, je toho tam nového trošku více. Také jsem zjistil, že mi od té doby stoupá produkce dýmivosti (či jak je to česky) z 0,07 na 0,2 (max. 0,6). A smrdí to pěkně na studený motor. Jakmile se to zahřeje, tak je tomu hej...  Ale kde je zakopaný pes..., rád bych to upřímně odstranil, neb ty vibrace jsou nepříjemné, ale jezdí to..., tak nevím, zda-li se do toho srát...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm když to dělá za studena tak by to EGR dělat neměl, ten za studena přepne klapku mimo chladící okruh a otevírá to až při 70 stupních.

Zkus prostříknout čističem na brzdy sací potrubí od filtru až k hlavě jestli někde nepřisává. Popřípadě bych i klidně sundal sací potrubí na hlavě a podíval se na stav karbonu a přetěsnil, prostříkl škrtící klapku a tak, protože jestli to dělá jen za studena tak se tam evidentně něco po čase rozhýbe do správného stavu, nebo ta špatná kouřivost pokračuje i po ohřevu ?

Podívej se i do trubky co vede od EGRu do sacího potrubí, ona se totiž dle příručky má vyčistit při výměně EGR ventilu a až pak dělat adaptaci. Nedělám si iluzi že to tak servis skutečně dělá.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Problém je v tom, že to dělá i při ohřátí, jenom to není tak markantní, tedy škube to na rozjezd na nízké otáčky, má zvuk, jako kdyby byly vstřiky zralé na výměnu atd. Jinak zkoušel jsem to prostříknout, hledal jsme i vlasem děda vševěda, abych viděl, kde se to případně hýbe a nic. Sací potrubí jsem nerozdělával, neb žel toliko času na to nemám a taky se lehce bojím, že bych to nemusel dát dohormady.

Jinak smrdí to i po ohřevu a to docela slušně, je to opravdu cítit, klidně i po 100km na dálnici, stačí sjet, nechat odpočinout motor na nízkých otáčkách a správný vítr a vím, že to je to moje auto.

ted jsme zkoušeli nastavovat stříky před diagnostiku a žádné zlepšení, jenom prý 2. a 4. střik mají horší parametry, ale v rámci tolerance. Je možné, že je stejné přívodní potrubí na 2. a 4, vstřik, že by tam mohlo být něco, (špona) co by ovlivnovalo průtok nafty a motor si pak přivstřikuje a hnedka to reguluje? Jinak ty vstřiky mají ca 60 000 km.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Po výměně všech vstřiku mi na volnoběh kolísají otáčky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...