matejsvancara Vloženo 24. Květen 2022 Sdílet Vloženo 24. Květen 2022 Dobrý den , Mám Octavii 1.6 tdi 77kw, Ř.2010 najeto 247000km Všechny vstřiky byli poslány na stolici, kde udělali repas všech vstřiku, ale auto mám den a začali mi houpat otáčky na volnoběh (1000 až 1500) normálně by se měli držet kolem 800 . Má s tím někdo zkušenost ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 25. Květen 2022 Sdílet Vloženo 25. Květen 2022 (editace) A kodovali ste nové vstreky? Tie vstreky po repase dobre nefungujú. Je potrebné dať 4ks nové ale to vyjde na 1200eur a to do tej stariny je už veľa. A to nehovorím o tom, že pre istotu so vstrekmi by malo ísť aj čerpadlo, to máš 2tis eur. Editováno: 25. Květen 2022, autor: dfga Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 30. Květen 2022 Sdílet Vloženo 30. Květen 2022 (editace) To sis montoval sám ? Označil sis jejich pozici ? Pokud je máš v původní pozici, tak udělej adaptaci. Editováno: 30. Květen 2022, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejsvancara Vloženo 31. Květen 2022 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2022 Delal to automechanik, ale už to je vyřešeny přepsal se v kódování na jednom vstřiku . Jediný co to děla tak je ráno ze mi otáčky drží na volnoběh 1000 a když to chcipnu a pak nastartuju tak už to drží na volnoběh 800 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 1. Červen 2022 Sdílet Vloženo 1. Červen 2022 To ti může dělat špatná baterie nebo vadné čidlo teploty, které spíná ohřev vody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petanecek Vloženo 12. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2022 Dělá mi to to samé.. studený motor při teplém počasí, tedy si není potřeba přihřívat motor, tak začne sem tam motor skákat mezi 500 - 1500 rpm. Nové vstřiky vč. EGR a čerpadla.. nejenom to, je toho tam nového trošku více. Také jsem zjistil, že mi od té doby stoupá produkce dýmivosti (či jak je to česky) z 0,07 na 0,2 (max. 0,6). A smrdí to pěkně na studený motor. Jakmile se to zahřeje, tak je tomu hej... Ale kde je zakopaný pes..., rád bych to upřímně odstranil, neb ty vibrace jsou nepříjemné, ale jezdí to..., tak nevím, zda-li se do toho srát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 14. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2022 (editace) Hm když to dělá za studena tak by to EGR dělat neměl, ten za studena přepne klapku mimo chladící okruh a otevírá to až při 70 stupních. Zkus prostříknout čističem na brzdy sací potrubí od filtru až k hlavě jestli někde nepřisává. Popřípadě bych i klidně sundal sací potrubí na hlavě a podíval se na stav karbonu a přetěsnil, prostříkl škrtící klapku a tak, protože jestli to dělá jen za studena tak se tam evidentně něco po čase rozhýbe do správného stavu, nebo ta špatná kouřivost pokračuje i po ohřevu ? Podívej se i do trubky co vede od EGRu do sacího potrubí, ona se totiž dle příručky má vyčistit při výměně EGR ventilu a až pak dělat adaptaci. Nedělám si iluzi že to tak servis skutečně dělá. Editováno: 14. Červenec 2022, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petanecek Vloženo 22. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2022 Problém je v tom, že to dělá i při ohřátí, jenom to není tak markantní, tedy škube to na rozjezd na nízké otáčky, má zvuk, jako kdyby byly vstřiky zralé na výměnu atd. Jinak zkoušel jsem to prostříknout, hledal jsme i vlasem děda vševěda, abych viděl, kde se to případně hýbe a nic. Sací potrubí jsem nerozdělával, neb žel toliko času na to nemám a taky se lehce bojím, že bych to nemusel dát dohormady. Jinak smrdí to i po ohřevu a to docela slušně, je to opravdu cítit, klidně i po 100km na dálnici, stačí sjet, nechat odpočinout motor na nízkých otáčkách a správný vítr a vím, že to je to moje auto. ted jsme zkoušeli nastavovat stříky před diagnostiku a žádné zlepšení, jenom prý 2. a 4. střik mají horší parametry, ale v rámci tolerance. Je možné, že je stejné přívodní potrubí na 2. a 4, vstřik, že by tam mohlo být něco, (špona) co by ovlivnovalo průtok nafty a motor si pak přivstřikuje a hnedka to reguluje? Jinak ty vstřiky mají ca 60 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.