the_miracle Vloženo 30. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2022 Řeším problém na 1.2TSI 81 kw. Po otevření motoru je cítit benzín a zda se, že jsou stopy po něm na pravé straně motoru (nad pravým předním kolem). Odpoledne na to chci kouknout, logicky v soboru mechanici v okolí nejsou. Auto už nejde ani nastartovat. Mám kabel, hodím to na diagnostiku, prý to hlásilo všechno možné, ale myslím, že to budou chyby související s tím, že někam do elektriky natekl benzín. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
the_miracle Vloženo 30. Červenec 2022 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2022 Diagnostika: Saturday,30,July,2022,13:01:46:00009 VCDS Version: Release 21.9.0 (x64) Running on Windows 10 x64 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine Labels: 04E-907-309-V1.clb Control Module Part Number: 04E 906 027 HL HW: 04E 907 309 BM Component and/or Version: R4 1.2l TFS H23 3181 Software Coding: 00190032243411080000 Work Shop Code: WSC 63380 001 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM12TFS01104E906027HL 001006 (SK35) ROD: EV_ECM12TFS011_SK35.rod VCID: 75E154D3D4C13F2162-8020 3 Faults Found: 19400 - Fuel Pump Circuit P3073 00 [038] - Electrical Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 64885 km Date: 2061.14.26 Time: 11:37:35 Engine RPM: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 91 °C Intake air temperature: 44 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 12.133 V Unlearning counter according OBD: 40 Outside temperature: 18 °C Absolute intake pressure: 98 kPa abs Engine torque: 0.0 Nm Fuel level: 41.00 l Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 15.9998 Intake camshaft B1 active operating state-Bits 0-7: 0 Intake camshaft B1 active operating state-Bits 0-7: 0 Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 5660 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [100] - Too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 64854 km Date: 2061.14.26 Time: 10:57:01 Engine RPM: 2223.00 /min Normed load value: 34.1 % Vehicle speed: 63 km/h Coolant temperature: 94 °C Intake air temperature: 36 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 13.287 V Unlearning counter according OBD: 40 High fuel pressure: specified value: 12.5000 MPa Fuel high-pressure: actual value: 1.0415 MPa High fuel pressure: regulator output value: 9.5580 MPa Low fuel pressure: specified value: 323.1 kPa Fuel pump: specified value: 77.000 % Low fuel pressure adaptation value for EFP: modeled: 210.0 kPa Fuel level: 47.00 l 2838 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [237] - Too Low MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 64848 km Date: 2061.14.26 Time: 10:47:37 Engine RPM: 1640.00 /min Normed load value: 36.5 % Vehicle speed: 23 km/h Coolant temperature: 75 °C Intake air temperature: 44 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 13.216 V Unlearning counter according OBD: 40 High fuel pressure: specified value: 18.3525 MPa Fuel high-pressure: actual value: 0.7860 MPa High fuel pressure: regulator output value: 16.1885 MPa Low fuel pressure: specified value: 331.1 kPa Fuel pump: specified value: 71.988 % Low fuel pressure adaptation value for EFP: modeled: 210.0 kPa Fuel level: 49.00 l Readiness: 0000 0000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
the_miracle Vloženo 30. Červenec 2022 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2022 Že by odešlo palivové čerpadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.