Publikováno Srpen 1, 20223 r Mate skusenost s motorom 1.2 tsi 77kw v dvojkovej a trojkovej octavii? Je to nejaky rozdiel napr. vo vykone spotrebe...atd? V dvojkovej octavii vykon este nie je tak priskrteny emisiami no trojkova je zase lahsia... mate realnu skusenost?
Srpen 17, 20223 r v OIII je zásadně rozdílný motor. V každém případě se jedná buď o 1.2 TSI 77kW nebo 81kW. Druhá varianta má dvoucestný katalyzátor a lepší emise. Jinak jsou jednotky shodné. V každém případě se jedná o 16V s řemenovým rozvodem s minimální životností 240K km. Jednotky nemají žádné známé konstrukční vady. Trpí trochu více na karbon než starší TSI v O2. Mají lepší spotřebu než starší jednotky v O2 hlavně v dálničních rychlostech to může být dost zásadní rozdíl. O2 s TSI se při 140-150/h pohybuje kolem 7.2-8l na 100km u OIII se budeš pohybovat v rozmezi 6 a 7l v O2 se jedná o starší konstrukce s 8V a řetězovým rozvodem, který se musí hlídat a má životnost kolem 80K km. Motor méně trpí na karbon ale při zatížení motorů je výrazně žravější. Bývali pak problémy se zapalovací cívkou a kabeláží, kterou chce pro spolehlivost měnit rovnou i se svíčkami. Jinak ty motory byly taky poměrně spolehlivé (pozor na 1.4 TSi tam už to neplaté) O3 s 1.2 TSi letí samozřejmě výrazně lépe. Jednak se EA211 lépe chová ve vyšší otáčkách a jednak je O3 výrazně lehčí. O2 s 1.2 TSi je poměrně nudná a líná to se o O3 s 1.2 TSi rozhodně říct nedá. Když to budeš točit, tak to pojede víceméně stejně jak O2 s 2.0 TDI 103 kW (CR). Nicméně dynamika je víceméně daná váhou motoru a karoserie v případě O2. Pokud O3 s 1.2 TSI naložíš na rodinný výlet tak samozřejmě o dynamiku přijde. @Ertezet Upraveno Srpen 17, 20223 r od 15degren
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.