Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

Zdravím, tak jsem si přečetl recenzi ze světa motorů, kde píšou "Pokud při akceleraci něco od motoru vrčí, tak je rozpadly kryt sání". Auto mám jako nové přes rok, přesedlal jsem do ní z předešlé fabie s mpi. A ten větší hluk při akceleraci jsem hned slyšel, tak jsem si říkal že to je normální, přeci jenom je to více upravené. Tak se chci, jak bývá jen kryt rozpadlý? Nebo je slyším trávu růst? Děkuji 

Editováno: , autor: tomas135
  • o 6 měsíců později...
Vloženo (editace)

Mám novou mpičku, nic tam nevrčí,  ani tráva neroste. Jezdí to dobře. 

Mě zase tráva roste u FIII mpi 44kw, kdy v určitých otáčkách dělá zvuky, jako by se přepnuly nějaké klapky.

Je to tam už od 20tis  do 95tis a jezdí. 

Editováno: , autor: octavia_66_tdi
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Na bezne denni jezdeni je ten motor vyborny. Tichy, usporny, pruzny a snad do budoucna i spolehlivy. Tak nejak jsem vedel co od nej cekat. Jsem odjakziva v aute setrilek a jezdim na spotrebu, ale nikdy tak, aby se motor trapil. Doted jsem jezdil s vw caddy 2.0 MPI ecofuel a fabia je zivejsi obratnejsi a uspornejsi.

Motor a auto celkove predcilo moje ocekavani v odhlucneni a jizde na dalnici, kde ani pri 130km/hod a 4000 otackach motor neni hlucny a pri zatezi ma pekne nizke tony, brucivy zvuk, ktery nerusi. Cele auto je pro mne mile prekvapeni. Pri jizde po meste a okreskach je to takovy "kolibříq", ktery malo pije, zpiva tise, leta lehce a diky svoji jednoduchosti s pribyvajicimi kilometry jiste potesi spolehlivosti a vydrzi. :)

Vloženo

Pridam dalsi zkusenost z jizdy po kopcovite krajine plne zatacek a prudkych stoupani. Jak jsem vice mene zvykly jezdit spis po rovinach, kde neni potreba motor nejak vytacet a jezdim na pohodu, tak tady je nutne jezdit naprosto jinak. Za vse muze maly kroutak :) Nicmene, vzhledem k momentové krivce motoru a preci jen jeho slusnemu vykonu je motor potreba drzet kolem 4tis otacek, kde doslova oziva a leti. Motor se nadherne toci a prijde mi v techto otackach doslova ve svem zivlu. Kdyz k tomu pripoctu vyborne odhlucneni a projev motoru v zatezi, opet to bylo pro mne mile prekvapeni, stejne jako spotreba. Jen se toho nebat, motor si necha libit opravdu hodne.

Vloženo

Vaculík tomu dával taky pěkně za uši a točil ji často až omezovači, kdy těsně před ním ten motůrek podá nejvyšší výkon.

 

Mě samotnému je záměr výrobce nabídnout i v dnešní nesmyslné době stále jednoduchý a odolný motor velice sympatický. Je převeliká škoda, že k tomuto opravdu základnímu 1,0MPI neexistuje ještě atmosférické čtyřválcové 1,5MPI. To už by mělo krom pěkného výkonu i řekněme dostatečný krouťák a takovou Fabii bych moc chtěl (ideálně kombi). Ale to je bohužel vše pohádka. Člověk se musí smířit s realitou a být rád, že existuje aspoň hatch s 1,0MPI 👍.

Vloženo

Vaculik ji dava poradne zabrat, ale ja myslim, ze tohle v beznem provozu neni vubec nutne. Do 5 tisic to staci v jakekoliv situaci, teda alespon moje zkusenost a to i v pripojovani na dalnici. Ano, myslim, ze verzi kombi by privitalo spousta lidi, stejne jako silnejsi motor, nicmene zprisnujici se normy to nejspis nedovoluji. Ja jezdim 99% casu sam a vzdy se mi spis libily u Fabie kratke verze napric vsemi generacemi tajze s hatchbackem jsem naprosto spokojeny a dnes mi jiz staci. Dizajnove je to mimoradne povedeny vuz a v graphite grey na me pusobi jako industrialni sef sve tridy, vysekany z jednoho kusu kovu :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...