Publikováno Listopad 29, 200618 r Nekdy mi to pri startovani triknat pipne nevite nekdo co by to mohlo byt?? Jeste se u toho nekdy protoci otackomer.. Jinak dela mi to na O1, 97, 1.6 MPi , 55kW
Listopad 29, 200618 r Nekdy mi to pri startovani triknat pipne nevite nekdo co by to mohlo byt?? Jeste se u toho nekdy protoci otackomer..Jinak dela mi to na O1, 97, 1.6 MPi , 55kW Ahoj, já měl Octu I,rok 97,1,8 20V.Občas mi to taky pípalo,hlavně když byla zima.Byl jsem s tím i v servise,ale už si moc nepamatuju,kde byl problém,myslím že to mělo něco společného s chladící kapalinou,snadnějaká kontrola či co.Ale vím,že mi řekli,že je to v pořádku
Prosinec 2, 200618 r Už se to tady řešilo, nemělo by to signalizovat žádnou poruchu.Jde o to, že při startu máš v autě zapnutých víc spotřebičů-tím myslím hlavně ventilátor na poloze 3 nebo 4.To pípnutí asi signalizuje vysoký odběr elektriky při startu, při startu vypni ventilátor nebo ho dej do polohy1 a uvidíš, že to nezapípá.
Prosinec 2, 200618 r Nekdy mi to pri startovani triknat pipne nevite nekdo co by to mohlo byt?? Jeste se u toho nekdy protoci otackomer..Jinak dela mi to na O1, 97, 1.6 MPi , 55kW no jestli ti u toho nezacne svitit nejaka kontrolka tak to asi bude v poho. Mne se k tomu rozvitila vzdycky kontrolka brzd - problem byl nekde v cidlech ABS (snad spatnej kontakt nebo tak neco) mel jsem 97 TDi 66kw
Prosinec 4, 200618 r Taky mi to dělalo a spravili mi to v servise, ale nevím jak, vím jen že se bavili o nějakém pinu, nebo co. Ještě s tím 3x pípnutím vyletěla ručička tacho.
Prosinec 7, 200618 r Autor Taky mi to dělalo a spravili mi to v servise, ale nevím jak, vím jen že se bavili o nějakém pinu, nebo co. Ještě s tím 3x pípnutím vyletěla ručička tacho no me vyleti otackomer.. no asi skusim nekam do servisu se zeptat...dlea to jen obcas tak to neresim a kamos co mi servisuje octu tak nevi prave...
Prosinec 8, 200618 r Většinou když to pípá, tak se rozsvítí u toho i nějaká kontrolka, (chladící kapalina, olej, brzdy, prázdná nádrž). To že má zapnuto třeba větrák na plný kule by snad nemělo vadit. když startuju, tak jisté relé odpojí světla a všechny jiné spotřebiče i rádio... aby to zbytečně neodebíralo při startování motoru... Každopádně by to chtělo hodit na VAG a načíst paměť závad, asi to nebude úplně OK. Upraveno Prosinec 8, 200618 r od Matrix
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.