Prosinec 5, 20222 r Autor Jojo, s tímhle mám taky problém, to řazení 1-2 není moc plynulé. I když jsem se projížděl se servisákem, tak mu přechod 1-2 taky nešel moc dobře :-)
Prosinec 5, 20222 r Tak to doporučuju předčtění anglického fora o Golfu mk7, kde se tohle zasekávání a špatné řazení řeší. Já už něco málo pořešil na svém,viz moje galerka. Ve zkratce odstranění restrikce v hydraulickém vedení spojky, výměna oleje v převodovce a řadící páka (ne v interiéru) z audi TT RS mk2. Teď můžu řadit dvěma prsty sem a tam jak slavný autobusák z Asie. Dostaneme od moderátora přes prsty, že to řešíme zde.
Prosinec 5, 20222 r Autor @Sup92 Díky, na pár příspěvků jsem narazil, ale nezahlédl jsem nikde řešení. Kromě teda úprav a postupů co navrhuješ. Působí to na mě, jakoby se to tak chovat mělo z výroby a chyba to není. Ono řazení, i bez vymáčkávání 2x spojky jde skvěle (i když s tím mnohem líp), jen ten spojkový pedál je pořád problémový.
Prosinec 5, 20222 r Autor Narazil jsem na technický článek, který jsem dohledal v souvislosti se stejným problémem tvrdostí spojky ve vyšších otáčkách. Uvádí se v něm, že vyskočení spojkového pedálu je záměrně omezeno kvůli ochraně spojky. I tak budu rád za vaše zkušenosti, protože je dost složitý poznat co je správně a co je už chyba :-) Quote If the clutch pedal returns too quickly, the drive train could be damaged by the high torque. There is a shock load limiter in the clutch to avoid this. The shock load limiter chokes the flow between the concentric slave cylinder (CSC) and the master cylinder if there is a danger of the excessive torque. The shock load limiter is in the concentric slave cylinder. https://theeshadow.com/files/volvo/m66c.pdf Pokud tomu opravdu tak je, tak pak přemýšlím jak správně řadit/mačkat/pouštět spojku.
Prosinec 6, 20222 r V 4. 12. 2022 na 11:27, klareek napsal: řekněme když někoho předjíždíš, do otáček 4000+, pustíš plyn, dáš spojku, zařadíš vyšší rychlostní stupeň a spojku pustíš, tak zda má tendenci se spojkový pedál tak nějak "lepit". "Lepení" jsem nepozoroval. Spojka se vrací vždy stejně.
Prosinec 6, 20222 r Autor @bouchyDíky za ověření. Já jsem zjistil, že když pustím plyn a chvíli počkám než zmačknu spojku, tak pak vymáčknutí je taky v pohodě. Ale když chci řadit rychleji, třeba 2-3 nebo 3-4, tak cítím vibrace a horší vyskočení pedálu. Jdu ve čtvrtek do servisu, tak se aspoň projedu a optám se :-)
Květen 15, 20232 r On 12/6/2022 at 8:27 PM, klareek said: @bouchyDíky za ověření. Já jsem zjistil, že když pustím plyn a chvíli počkám než zmačknu spojku, tak pak vymáčknutí je taky v pohodě. Ale když chci řadit rychleji, třeba 2-3 nebo 3-4, tak cítím vibrace a horší vyskočení pedálu. Jdu ve čtvrtek do servisu, tak se aspoň projedu a optám se :-) podarilo sa ti to vyriesit? tiez mam podobny problem :(
Květen 16, 20232 r Autor 13 hours ago, mcsolle said: podarilo sa ti to vyriesit? tiez mam podobny problem :( Ahoj, nepodařilo a dle slov technika mu nic nepřišlo divné :-) Asi je to prostě o zvyku a potřeba se smířit, že u starších aut fungovala spojka mnohonásobně líp. Chtěl bych zkusit jinou Škodovku v podobném roku, jestli se to bude chovat stejně, ale ještě jsem neměl příležitost :-(
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.