klareek Vloženo 5. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2022 Jojo, s tímhle mám taky problém, to řazení 1-2 není moc plynulé. I když jsem se projížděl se servisákem, tak mu přechod 1-2 taky nešel moc dobře :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sup92 Vloženo 5. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2022 Tak to doporučuju předčtění anglického fora o Golfu mk7, kde se tohle zasekávání a špatné řazení řeší. Já už něco málo pořešil na svém,viz moje galerka. Ve zkratce odstranění restrikce v hydraulickém vedení spojky, výměna oleje v převodovce a řadící páka (ne v interiéru) z audi TT RS mk2. Teď můžu řadit dvěma prsty sem a tam jak slavný autobusák z Asie. Dostaneme od moderátora přes prsty, že to řešíme zde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klareek Vloženo 5. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2022 @Sup92 Díky, na pár příspěvků jsem narazil, ale nezahlédl jsem nikde řešení. Kromě teda úprav a postupů co navrhuješ. Působí to na mě, jakoby se to tak chovat mělo z výroby a chyba to není. Ono řazení, i bez vymáčkávání 2x spojky jde skvěle (i když s tím mnohem líp), jen ten spojkový pedál je pořád problémový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klareek Vloženo 5. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2022 Narazil jsem na technický článek, který jsem dohledal v souvislosti se stejným problémem tvrdostí spojky ve vyšších otáčkách. Uvádí se v něm, že vyskočení spojkového pedálu je záměrně omezeno kvůli ochraně spojky. I tak budu rád za vaše zkušenosti, protože je dost složitý poznat co je správně a co je už chyba :-) Quote If the clutch pedal returns too quickly, the drive train could be damaged by the high torque. There is a shock load limiter in the clutch to avoid this. The shock load limiter chokes the flow between the concentric slave cylinder (CSC) and the master cylinder if there is a danger of the excessive torque. The shock load limiter is in the concentric slave cylinder. https://theeshadow.com/files/volvo/m66c.pdf Pokud tomu opravdu tak je, tak pak přemýšlím jak správně řadit/mačkat/pouštět spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 6. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2022 V 4. 12. 2022 na 11:27, klareek napsal: řekněme když někoho předjíždíš, do otáček 4000+, pustíš plyn, dáš spojku, zařadíš vyšší rychlostní stupeň a spojku pustíš, tak zda má tendenci se spojkový pedál tak nějak "lepit". "Lepení" jsem nepozoroval. Spojka se vrací vždy stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klareek Vloženo 6. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2022 @bouchyDíky za ověření. Já jsem zjistil, že když pustím plyn a chvíli počkám než zmačknu spojku, tak pak vymáčknutí je taky v pohodě. Ale když chci řadit rychleji, třeba 2-3 nebo 3-4, tak cítím vibrace a horší vyskočení pedálu. Jdu ve čtvrtek do servisu, tak se aspoň projedu a optám se :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcsolle Vloženo 15. Květen 2023 Sdílet Vloženo 15. Květen 2023 On 12/6/2022 at 8:27 PM, klareek said: @bouchyDíky za ověření. Já jsem zjistil, že když pustím plyn a chvíli počkám než zmačknu spojku, tak pak vymáčknutí je taky v pohodě. Ale když chci řadit rychleji, třeba 2-3 nebo 3-4, tak cítím vibrace a horší vyskočení pedálu. Jdu ve čtvrtek do servisu, tak se aspoň projedu a optám se :-) podarilo sa ti to vyriesit? tiez mam podobny problem :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klareek Vloženo 16. Květen 2023 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2023 13 hours ago, mcsolle said: podarilo sa ti to vyriesit? tiez mam podobny problem :( Ahoj, nepodařilo a dle slov technika mu nic nepřišlo divné :-) Asi je to prostě o zvyku a potřeba se smířit, že u starších aut fungovala spojka mnohonásobně líp. Chtěl bych zkusit jinou Škodovku v podobném roku, jestli se to bude chovat stejně, ale ještě jsem neměl příležitost :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.