Bonynek Vloženo 24. Únor 2023 Sdílet Vloženo 24. Únor 2023 Zdravím, začal mi zlobit ukazatel paliva, rozumě ručička palivoměru při hladině v cca půlce nádrži začla blbnout a skočila defacto vždy až na rezervu. A to i přes to, že reálně ta nádrž opravdu byla z půle plná. Nechtěl se mi měnit pouze ukazatel, vyměnil jsem tedy rovnou celé palivové čerpadlo. Konkrétně se jedná o tohle čerpadlo. K tomu zda se problém vyřešil jsem ještě nedošel, páč ještě nejsem pod půlkou nádrže. Nicméně mě zaujala jiná věc. Často jezdím po dálnici, stejnou trasu, rychlostí cca 120km/h. Při této rychlosti jsem míval pravidelně spotřebu za celou cestu do práce cca 7l/100km. Nyní po výměně čerpadla, při stejných podmínkách ta spotřeba klesla na 6.3l/100km. Napadají mě dvě věci. Buď je čerpadlo nutné nějakým způsobem kalibrovat, což jsem ale v dílenské příručce neobjevil. Nebo staré čerpadlo už nebylo schopno tlačit na požadovaný tlak čímž, pokud je to vůbec možné, vzrostla spotřeba. Čekal bych že by v takovém případě byla spíše chudá směs a trpěl by samotný motor. Napadá vás proč by pouhá výměna hloupého palivového čerpadla mohla takto zásadně snížit spotřebu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.