Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, 

 

začal mi zlobit ukazatel paliva, rozumě ručička palivoměru při hladině v cca půlce nádrži začla blbnout a skočila defacto vždy až na rezervu. A to i přes to, že reálně ta nádrž opravdu byla z půle plná. Nechtěl se mi měnit pouze ukazatel, vyměnil jsem tedy rovnou celé palivové čerpadlo. Konkrétně se jedná o tohle čerpadlo. K tomu zda se problém vyřešil jsem ještě nedošel, páč ještě nejsem pod půlkou nádrže. Nicméně mě zaujala jiná věc. 

 

Často jezdím po dálnici, stejnou trasu, rychlostí cca 120km/h. Při této rychlosti jsem míval pravidelně spotřebu za celou cestu do práce cca 7l/100km. Nyní po výměně čerpadla, při stejných podmínkách ta spotřeba klesla na 6.3l/100km. Napadají mě dvě věci. Buď je čerpadlo nutné nějakým způsobem kalibrovat, což jsem ale v dílenské příručce neobjevil. Nebo staré čerpadlo už nebylo schopno tlačit na požadovaný tlak čímž, pokud je to vůbec možné, vzrostla spotřeba. Čekal bych že by v takovém případě byla spíše chudá směs a trpěl by samotný motor. 

 

Napadá vás proč by pouhá výměna hloupého palivového čerpadla mohla takto zásadně snížit spotřebu? 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...