wirer Vloženo 5. Duben 2023 Sdílet Vloženo 5. Duben 2023 pretoze F3 motor 1.4 TSI mala iba v edicii R5, ktorych vela nie je. navyse je to tema pre O3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek_1.8T Vloženo 5. Duben 2023 Sdílet Vloženo 5. Duben 2023 Bavíme se tady o problému, který postihuje jak motor 1.4TSI tak 1.2TSI a je jedno v jakém autě je namontovaný nebo zda se dával je do některých modelů......to mi fakt nepřijde jako důvod mazat příspěvky, které vůbec nejsou od věci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tjirous Vloženo 21. Září 2023 Sdílet Vloženo 21. Září 2023 VW CADDY Motor 1.4TSi - lišta nakřivo, upadlý šroubek,.. nožička pokroucená.. 1 injector praskla gumička. vyndal jsem lištu, dal nové sady těsnění na injectory a s jemnou lubrikací nasadil lištu zpět a šroubky dal klasické imbus (nejsou tak křehké jako nerezové originál. .. po pár dnech opět benzín pod autem a chybová hláška. Dal jsem gumičku jen na poškozený vstřik 3. injectoru... vyčistil a vše ok (krom drobných výpadků zapalování v řádech jednotek na 1000ot) .. dal jsem tedy i nový svíčky. po několika dnech opět volá zákazník že benzín a cukání... odtah již potřetí..dávám všechny injectory nový (MAXGEAR). motor bez cukání a zákazník odjíždí,... (opět reklamace)... hned druhý den... gumička na 2. injectoru KO a benzín stříká ven.. začali se mi ježit vlasy a některé mi snad i zešedivěli.. docházím k závěru že regulátor tlaku na railu nefunguje nebo má nastavené příliš vysoké hodnoty. .. pokračování příště Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas666 Vloženo 24. Září 2023 Sdílet Vloženo 24. Září 2023 Napiš pak jestli ten regulátor byl ko, nebo ne. Toto mne zajímá. Servisuju několik těchto motorů, asi 6-8 kusů, většinou 103kw v OIII. Vše najeto 250 tis a víc. Jeden má něco okolo 370tis. Jednu z nich vlastním , teď má najeto 274 tis km. Absolutně bez problémů. Všechny motory. Ale to jsem odbočil, ono aby nebyl problém v tom maxgear, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek_1.8T Vloženo 25. Září 2023 Sdílet Vloženo 25. Září 2023 tjirous: kolik má ten Caddy najeto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vašek Scout Vloženo 16. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2023 Podle popisu výše vše nasvědčuje, že i u mne nastal stejný případ. Mám Fabii III, combi, r.v. 03/2017, 130000km. O víkendu jsem vyrazil na cca 15 km cestu po Praze a když jsem auto na 2 hod. odstavil, tak potom už nenastartoval. Svíti EPC, a čerpadlo. Nejdříve jsem si myslel, že se jedná o problém s baterií v klíčku či imobilizérem, protože projev byl podobný. Motor naskočil, ale cca po 3 vteřinách zase chcípnul a navíc hláška "nenalezen klíček" a "nastartuj motor ručně". Jenže později už byl cítit benzín a motor už ani na chvilku nešel natočit. Po zvednutí haubny je vidět že to teče na alternátor. Dnes jdu volat do servisu a zajišťovat odtah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mavako Vloženo 16. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2023 Mám za sebou tento problém a opravu na Octavii 1.4 TSI 110kW. Zajímalo by mě, kam všude se v motoru může benzín dostat, zatéct nebo nasát? Už je to totiž měsíc po opravě a stále jde z prostoru motoru cítit benzín. Nejde v autě cítit za jízdy, ale jakmile zastavím třeba na křižovatce, tak se okamžitě nasaje smrad i dovnitř. Když stojím vedle teplého motoru tak jde cítit i venku. Takže nevím, zda se to tak dlouho vypařuje z prostoru motoru po poruše nebo mám stále nějaký únik... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas666 Vloženo 16. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2023 Hledal bych únik. Benzín je těkavá kapalina, to co někam nateklo už bude dávno pryč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Triadas Vloženo 31. Ledna Sdílet Vloženo 31. Ledna (editace) Mám Škoda Fabia III. Minulé prázdniny ji upadla palivová lišta (tuším, že ač to servisák nazval takto, je to tentýž problém). Prostě šrouby povolili. Nutno říct, že byla pravidelně každý rok servisovaná v autorizovaném servise a rozhodně se neobtěžovali to dotáhnout či na to upozornit. Rok výroby 2015. Motor 1,2 TSI, najeto bylo necelých 50 tis. km Editováno: 31. Ledna, autor: Triadas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 31. Ledna Sdílet Vloženo 31. Ledna K liště není přístup, běžný servis to rozhodně nezkontroluje, leda tak endoskopem ale s tím se mechanik nebude namáhat když nemá podezření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr 68 Vloženo 8. Prosince Sdílet Vloženo 8. Prosince Zdravím všechny,14 dní řeším stejný problém, Golf sportsvan 1.4 TSI 92 kW,2016. Šroub z lišty na vstřiky ucvaklý, druhý povolený, vstřik bez těsnění a tlakuje čerpadlo benzín ven na motor. Nájezd 80 000 km. Bohužel mi auto zůstalo stát v garáži a proto jsem se do opravy pustil se synem sám. Nejhorší bylo sundání celého sání a všech hadic od chladničky,aby bylo možné se dostat k liště se vstřiky. Objednal jsem těsnění za cca 440 Kč na všechny vstřiky,upravil jsem uchycení lišty - nepasovala na blok motoru,kolebala se. Po výměně těsnění jsme vstřiky zasunuly do lišty, vsadili do bloku motoru a utáhli šrouby. Po opětovném složení - asi 90 min-jsme dolili kapalinu, která vytekla před demontáži,asi litr kapaliny a necelý litr destilky. Takže celá oprava asi 600 Kč a trochu nervů. Auto zatím ujelo po opravě asi 70 km. Doufám, že všechno bude ok. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.