informator Vloženo 21. Duben 2023 Vloženo 21. Duben 2023 Ahoj, Nezkoušel jste tu někdo měnit na octavii III klasické těhlice s 80mm ložisky za hliníkové s 85mm ložisky? Pasuje zbytek dílů? Tj, ramena, řídící tyče a poloosy? Děkuji. Citovat
suri. Vloženo 27. Duben 2023 Vloženo 27. Duben 2023 Čo je to klasické ? ak máš 280 brzdy tak to pasuje kus za kus ... mám ich na OII z Kodiaqa a jediné čo som musel je prepinovať polaritu ABS snímača čo na OIII nebude asi treba ... Je to všetko rovnaké od 2004-2023... a nastaviť zbiehavosť na hrubo a geo lebo tyčky sú úplne mimo ... inak rozdiel som žiadny nepoznal , škoda peňazí Citovat
informator Vloženo 29. Duben 2023 Autor Vloženo 29. Duben 2023 (editace) V 27. 4. 2023 na 14:43, suri. napsal: Čo je to klasické ? ak máš 280 brzdy tak to pasuje kus za kus ... mám ich na OII z Kodiaqa a jediné čo som musel je prepinovať polaritu ABS snímača čo na OIII nebude asi treba ... Je to všetko rovnaké od 2004-2023... a nastaviť zbiehavosť na hrubo a geo lebo tyčky sú úplne mimo ... inak rozdiel som žiadny nepoznal , škoda peňazí Díky za info. Není to kvůli hluku, ale na jednom autě s FSIII řeším neustále zvlněné kotouče a mám možnost sehnat celou sadu s hliníkovou těhlicí s 288/310mm brzdami, vychází to levněji než litá verze, jdu tedy paradoxně levnější cestou než kupovat litinu. Už mi s FSIII došla trpělivost. Jak to překročí 120K km a mění se brzdy tak to už nikdy nefunguje dobře u řešení s 288/310 obvykle nebývá problém ani po 250K km. Když započtu strávený čas a neuznaných reklamací na kotouče za 4K po 10K km tak vyměnit komplet brzdy včetně těhlice apod. vyjde nakonec levněji. Editováno: 29. Duben 2023, autor: informator Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.