dfga Vloženo 10. Ledna Vloženo 10. Ledna (editace) Dik za nápad. Idem do toho, tie silentbloky napravnice stoja 20eur LEMFÖRDER stojí to za skúšku, ešte treba 4 nové origo skrutky. Menil som už predné tlmiče a uloženie, tyčky stabilizátora, silentbloky ramena, čap ramena, silentblok DSG, motorový mam ok a skúsim tieto spodné. Brzdy mam asi 20t km od výmeny a sú OK. Poloosi mam nove origo. Vzadu mam nove tlmiče uloženie pružiny tycky stabilizátora. Žiadna vola nikde nie je vidieť. Mám aj nové všetky naboje s ložiskami 4ks. Už neviem čo skúšať ďalej. Menim dobre diely za dobré. Gumy nové continental disky origo r17 vyvážené na Hunterovi. Editováno: 10. Ledna, autor: dfga Citovat
dfga Vloženo 8. Února Vloženo 8. Února (editace) Myslel som ze som to vyriešil po výmene zotrvačníka sa to zlepšilo mierne ale stále to nie je ono Editováno: 9. Února, autor: dfga Citovat
100Bubu Vloženo 9. Února Vloženo 9. Února nenechaj nás to z tebe ťahať jak chlpaté deky a píš Citovat
dfga Vloženo 24. Února Vloženo 24. Února Tak konecne vibracie poriesene. 6te vyvazenie na Hunter ukazalo 3 zle pneu zo 4. (nove Continental TS870P). Na letnych SportContact 7 bez vibracie. Trapia ma ale nadalej jazdne vlastnosti. To auto jazdi divne, ako keby bola niekde vola, najviac to citim vpredu vpravo. Citovat
baluchap Vloženo 18. Března Vloženo 18. Března Dfga Tie poloosi origo obe ta kolko vysli prosim ta ? Citovat
baluchap Vloženo 18. Března Vloženo 18. Března (editace) Dfga Ozaj to boli origo nove ? Ta cena bola len pre teba taka, alebo by si vedel poradit kam sa obratit ? Mechanik mi odporuca Spidan, ale bojim sa vibrovania, kedze 6AT/ DQ250. Moje vobec nevibruju, nic netrasie, ani by som ich neriesil, len pri kontrole rukou, buchaju ked sa tlacilo hore- dole z pod auta na zdvihaku. Auto ma 155000km cize cudne. Editováno: 18. Března, autor: baluchap Citovat
dfga Vloženo 19. Března Vloženo 19. Března Na DQ250 daj Spidan, to je jak origo., pripadne vymen klby. Na DQ381 nic okrem oriiginalu nefunguje. Citovat
suri. Vloženo 19. Března Vloženo 19. Března dq250 ma vacsinou homokinetaky tak netusim ci trasu , to skor tripoidy Citovat
baluchap Vloženo 20. Března Vloženo 20. Března Praveze na DQ250 mam poloosi: 3Q0407271AC - kratka 3Q0407272AT - dlha a tie maju vnutorne tripoidy. Nepocitujem trasenie, ale ako som pisal - buchat pri kontrole z pod auta pri pohybe hore dole by nemali. Cele Spidan poloosi je tazko zohnat co pozeram, asi by som siel do vnutornych klbov, len ci niesu aj tisichrany rozbite, zistit bez demontu neviem. Citovat
baluchap Vloženo 26. Března Vloženo 26. Března Nie - tukaju, buchaju oba osi vo vnutornych klboch, prevodovka je OK, len som pisal, ci ten tisichran na poloosi kam ide ten tripoid, nezvykne byt poskodeny, odrety, opotrebovany a aj po vymene vnutorneho klbu za spidan , budu dalej poloosi tukat? Preto otazka ci staci klby, alebo lepsie cele osi zhanat? Citovat
baluchap Vloženo 1. Dubna Vloženo 1. Dubna Ok, ale ako uplne nove len SKF , alebo origo. Origo su na mna strasne drahe - kus za 900 eur , nazor na SKF ? Citovat
Kulbik Vloženo 5. Května Vloženo 5. Května Zdravím, Vibrace při rychlosti od 110/120/130/140 potom už minimální, nebo žádné, Superb, DFCA, 4x4 dq250, 201, vyměněn zadní tlumič vibraci kardanu za novy orignal, bezezměny. po dalnici ve 120 sešlapnu plyn a během nabíraní rychlosti 140 vibruje volant brní mi to i do sedačky do pedalu. homokineťaky kontrolovany mechanikem bez vůle, celkově podvozek nenašlo se nic co by mělo vů li vyměněny dvě sady kol, beze změny. Co dál ? převážit kardan ? Citovat
100Bubu Vloženo 12. Května Vloženo 12. Května kamoš mal podobny problém že trasenie pri určitej rýchlosti. 100-140km/h výsledok pátrania našiel zadrhavajuci kameň vo vnútornom homokinetickom kĺbe na lavej poloosy. po rozobrani a vyčistení sa jeden kameň zadrhával v jednom mieste. výmena a odvtedy klud. 1 Citovat
Kulbik Vloženo 12. Května Vloženo 12. Května Díky za odpovědi. Dam update. Projeto dalším mechanikem, také odhadl na vnitřní homokineťák, uvidíme napíšu jak to dopadlo. Citovat
dfga Vloženo 13. Května Vloženo 13. Května (editace) U mna to vyzera na brzdy, uvidime Editováno: 15. Května, autor: dfga Citovat
Kulbik Vloženo 16. Května Vloženo 16. Května Ahoj, tak jsme vyměnili oba vnitřní homokineťáky situace je o 90% lepší vyřešilo to extrémní vibraci volantu od 110 a výše, nic méně kolem 120/130 je pořád mírná vibrace cítit a to v sedačce, tak lehce ve volantu, zkusím jít ještě po zadních, dáme auto na zvedák a roztočim kola jestli maji hazivost, uvidíme. homokineťaky jsem dal SKF uvidíme jak dlouho vydrží. jinak jak píše dfga, v zadu ty moje brzdy taky jsou už na výměnu, tak uvidíme třeba by to taky mohl byt ten problém. Ale jak píšu vibrace do volantu co byla před výměnou už není ! 1 Citovat
dfga Vloženo 19. Května Vloženo 19. Května Bacha na tie brzdy, moje su rovne a hadzu nenormalne, po roku vymeny vsetkeho sa nato konecne prislo. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.