Leden 10Led 10 Dik za nápad. Idem do toho, tie silentbloky napravnice stoja 20eur LEMFÖRDER stojí to za skúšku, ešte treba 4 nové origo skrutky. Menil som už predné tlmiče a uloženie, tyčky stabilizátora, silentbloky ramena, čap ramena, silentblok DSG, motorový mam ok a skúsim tieto spodné. Brzdy mam asi 20t km od výmeny a sú OK. Poloosi mam nove origo. Vzadu mam nove tlmiče uloženie pružiny tycky stabilizátora. Žiadna vola nikde nie je vidieť. Mám aj nové všetky naboje s ložiskami 4ks. Už neviem čo skúšať ďalej. Menim dobre diely za dobré. Gumy nové continental disky origo r17 vyvážené na Hunterovi. Upraveno Leden 10Led 10 od dfga
Únor 8Úno 8 Myslel som ze som to vyriešil po výmene zotrvačníka sa to zlepšilo mierne ale stále to nie je ono Upraveno Únor 9Úno 9 od dfga
Únor 24Úno 24 Tak konecne vibracie poriesene. 6te vyvazenie na Hunter ukazalo 3 zle pneu zo 4. (nove Continental TS870P). Na letnych SportContact 7 bez vibracie. Trapia ma ale nadalej jazdne vlastnosti. To auto jazdi divne, ako keby bola niekde vola, najviac to citim vpredu vpravo.
Březen 18Bře 18 Dfga Ozaj to boli origo nove ? Ta cena bola len pre teba taka, alebo by si vedel poradit kam sa obratit ? Mechanik mi odporuca Spidan, ale bojim sa vibrovania, kedze 6AT/ DQ250. Moje vobec nevibruju, nic netrasie, ani by som ich neriesil, len pri kontrole rukou, buchaju ked sa tlacilo hore- dole z pod auta na zdvihaku. Auto ma 155000km cize cudne. Upraveno Březen 18Bře 18 od baluchap
Březen 19Bře 19 Na DQ250 daj Spidan, to je jak origo., pripadne vymen klby. Na DQ381 nic okrem oriiginalu nefunguje.
Březen 20Bře 20 Praveze na DQ250 mam poloosi: 3Q0407271AC - kratka 3Q0407272AT - dlha a tie maju vnutorne tripoidy. Nepocitujem trasenie, ale ako som pisal - buchat pri kontrole z pod auta pri pohybe hore dole by nemali. Cele Spidan poloosi je tazko zohnat co pozeram, asi by som siel do vnutornych klbov, len ci niesu aj tisichrany rozbite, zistit bez demontu neviem.
Březen 26Bře 26 Nie - tukaju, buchaju oba osi vo vnutornych klboch, prevodovka je OK, len som pisal, ci ten tisichran na poloosi kam ide ten tripoid, nezvykne byt poskodeny, odrety, opotrebovany a aj po vymene vnutorneho klbu za spidan , budu dalej poloosi tukat? Preto otazka ci staci klby, alebo lepsie cele osi zhanat?
Duben 1Dub 1 Ok, ale ako uplne nove len SKF , alebo origo. Origo su na mna strasne drahe - kus za 900 eur , nazor na SKF ?
Květen 5Kvě 5 Zdravím, Vibrace při rychlosti od 110/120/130/140 potom už minimální, nebo žádné, Superb, DFCA, 4x4 dq250, 201, vyměněn zadní tlumič vibraci kardanu za novy orignal, bezezměny. po dalnici ve 120 sešlapnu plyn a během nabíraní rychlosti 140 vibruje volant brní mi to i do sedačky do pedalu. homokineťaky kontrolovany mechanikem bez vůle, celkově podvozek nenašlo se nic co by mělo vů li vyměněny dvě sady kol, beze změny. Co dál ? převážit kardan ?
Květen 12Kvě 12 kamoš mal podobny problém že trasenie pri určitej rýchlosti. 100-140km/h výsledok pátrania našiel zadrhavajuci kameň vo vnútornom homokinetickom kĺbe na lavej poloosy. po rozobrani a vyčistení sa jeden kameň zadrhával v jednom mieste. výmena a odvtedy klud.
Květen 12Kvě 12 Díky za odpovědi. Dam update. Projeto dalším mechanikem, také odhadl na vnitřní homokineťák, uvidíme napíšu jak to dopadlo.
Květen 16Kvě 16 Ahoj, tak jsme vyměnili oba vnitřní homokineťáky situace je o 90% lepší vyřešilo to extrémní vibraci volantu od 110 a výše, nic méně kolem 120/130 je pořád mírná vibrace cítit a to v sedačce, tak lehce ve volantu, zkusím jít ještě po zadních, dáme auto na zvedák a roztočim kola jestli maji hazivost, uvidíme. homokineťaky jsem dal SKF uvidíme jak dlouho vydrží. jinak jak píše dfga, v zadu ty moje brzdy taky jsou už na výměnu, tak uvidíme třeba by to taky mohl byt ten problém. Ale jak píšu vibrace do volantu co byla před výměnou už není !
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.