Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Dik za nápad. 

Idem do toho, tie silentbloky napravnice stoja 20eur LEMFÖRDER stojí to za skúšku, ešte treba 4 nové origo skrutky. 

 

Menil som už predné tlmiče a uloženie, tyčky stabilizátora, silentbloky ramena, čap ramena, silentblok DSG, motorový mam ok a skúsim tieto spodné. 

Brzdy mam asi 20t km od výmeny a sú OK. 

Poloosi mam nove origo. 

Vzadu mam nove tlmiče uloženie pružiny tycky stabilizátora. 

Žiadna vola nikde nie je vidieť. 

Mám aj nové všetky naboje s ložiskami 4ks. 

Už neviem čo skúšať ďalej.

Menim dobre diely za dobré.

Gumy nové continental disky origo r17 vyvážené na Hunterovi.

Upraveno od dfga

Nemali ste problém s odklonom nikto z vás? 

  • 4 týdny později...

Myslel som ze som to vyriešil po výmene zotrvačníka sa to zlepšilo mierne ale stále to nie je ono 

Upraveno od dfga

nenechaj nás to z tebe ťahať jak chlpaté deky a píš

Placebo. 

Vymenili sme zotrvačník a mierne zlepšenie. 

  • 2 týdny později...

Tak konecne vibracie poriesene.

6te vyvazenie na Hunter ukazalo 3 zle pneu zo 4. (nove Continental TS870P).

Na letnych SportContact 7 bez vibracie.

 

Trapia ma ale nadalej jazdne vlastnosti.

To auto jazdi divne, ako keby bola niekde vola, najviac to citim vpredu vpravo.

  • 3 týdny později...

Dfga

Tie poloosi origo obe ta kolko vysli prosim ta ? 

Zohnal som za 300e/ks, vo VW zato pytaju 800e/ks

Dfga

Ozaj to boli origo  nove ? Ta cena bola len pre teba taka, alebo by si vedel poradit kam sa obratit ? 

Mechanik mi odporuca Spidan, ale bojim sa vibrovania, kedze 6AT/ DQ250. 

Moje vobec nevibruju, nic netrasie,  ani by som ich neriesil,  len pri kontrole rukou, buchaju ked sa tlacilo hore- dole z pod auta na zdvihaku. Auto  ma 155000km cize cudne. 

 

Upraveno od baluchap

Na DQ250 daj Spidan, to je jak origo., pripadne vymen klby.

Na DQ381 nic okrem oriiginalu nefunguje.

dq250 ma vacsinou homokinetaky tak netusim ci trasu , to skor tripoidy

Praveze na DQ250 mam poloosi: 

3Q0407271AC - kratka 

3Q0407272AT - dlha 

a tie maju vnutorne tripoidy. Nepocitujem trasenie, ale ako som pisal  - buchat pri kontrole z pod auta pri  pohybe hore dole by nemali.

IMG_20250320_201047.thumb.jpg.a2c94a5fb7bf62c1e379b133aa408bc9.jpg

 

Cele Spidan poloosi je tazko zohnat  co pozeram, asi by som siel do vnutornych klbov, len ci niesu aj tisichrany rozbite,  zistit bez demontu neviem. 

 

Ale kde to bucha?

V prevodovke?

Nie -  tukaju, buchaju  oba osi  vo vnutornych klboch, prevodovka je OK,  len som pisal, ci ten tisichran na poloosi kam ide ten tripoid, nezvykne byt poskodeny, odrety, opotrebovany  a aj po vymene vnutorneho klbu za spidan , budu dalej poloosi tukat? 

Preto otazka ci staci klby, alebo lepsie cele osi zhanat? 

Celu poloos by som vymenil.

 

Ok, ale ako uplne nove len SKF , alebo origo.

Origo su na mna strasne drahe  - kus za 900 eur ,

nazor na SKF ? 

 

  • 2 týdny později...

Zozen jazdenu na skusku ci pomoze

  • 3 týdny později...

Zdravím, Vibrace při rychlosti od 110/120/130/140 potom už minimální, nebo žádné, Superb, DFCA, 4x4 dq250, 201,  vyměněn zadní tlumič vibraci kardanu za novy orignal, bezezměny. po dalnici ve 120 sešlapnu plyn a  během nabíraní rychlosti 140 vibruje volant brní mi to i do sedačky do pedalu. homokineťaky kontrolovany mechanikem bez vůle,  celkově podvozek nenašlo se nic co by mělo vů li vyměněny dvě sady kol, beze změny. Co dál ? převážit kardan ?

To bude beh na dlhu trat.

 

 

kamoš mal podobny problém že trasenie pri určitej rýchlosti.  100-140km/h

 

výsledok pátrania našiel zadrhavajuci kameň vo vnútornom homokinetickom kĺbe na lavej poloosy.

 

po rozobrani a vyčistení sa jeden kameň zadrhával v jednom mieste. výmena a odvtedy klud.

Díky za odpovědi. Dam update. Projeto dalším mechanikem, také odhadl na vnitřní homokineťák, uvidíme napíšu jak to dopadlo.

U mna to vyzera na brzdy, uvidime

Upraveno od dfga

Ahoj, tak jsme vyměnili oba vnitřní homokineťáky situace je o 90% lepší vyřešilo to extrémní vibraci volantu od 110 a výše, nic méně kolem 120/130 je pořád mírná vibrace cítit a to v sedačce, tak lehce ve volantu, zkusím jít ještě po zadních, dáme auto na zvedák a roztočim kola jestli maji hazivost, uvidíme. homokineťaky jsem dal SKF uvidíme jak dlouho vydrží. jinak jak píše dfga, v zadu ty moje brzdy taky jsou už na výměnu, tak uvidíme třeba by to taky mohl byt ten problém. Ale jak píšu vibrace do volantu co byla před výměnou už není  ! 

Pozri brzdy.

Upraveno od dfga

  • 3 týdny později...

Takze finale, po roku.

Diferencial DSG - KO.

Vymena prevodovky.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.