Dodi 15 Vloženo 10. Srpen 2023 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2023 Zatím snad téma není a třeba někomu pomůže. Co jsem vyčetl, tak filtr u nafty se doporučuje měnit 60tis km nebo dva roky. Jelikož mám někdy sporadicky dlouhý start po 0,5 - 1h odstaveného teplého motoru a i ty roky splňuji (32.300km), tak proběhla výměna filtru. Filtry jsem měl ve výběru: Bosch, Mann PU 8028, nebo origo 5Q0 127 177. Vzal jsem origo se slevou za 720 Kč, made in Tunisia. Po vyjmutí mě zarazilo zašpinění jen z jedné strany, asi jak je přívod, tak to ze strany i filtruje. Jinak žádné šponky, voda nebo nic, tak super. A origo filtr také made in Tunisia. Vyčištění nádoby, zalití, vložen nový filtr, zavření. Dále přes PC odvzdušnění systému 2l/90sek. No jestli se něco změní nevím, ale určitě to motoru prospěje 🙂 dodatek: podle posledního infa je za problémem s delším teplým startem podbitá baterie a to i po delší jízdě. Prostě inteligentní dobíjení! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.