Přejít na obsah

Palivový filtr


Dodi 15

Doporučené příspěvky

Zatím snad téma není a třeba někomu pomůže.

Co jsem vyčetl, tak filtr u nafty se doporučuje měnit 60tis km nebo dva roky.

Jelikož mám někdy sporadicky dlouhý start po 0,5 - 1h odstaveného teplého motoru a i ty roky splňuji (32.300km), tak proběhla výměna filtru.

Filtry jsem měl ve výběru: Bosch, Mann PU 8028, nebo origo 5Q0 127 177. Vzal jsem origo se slevou za 720 Kč, made in Tunisia.

Po vyjmutí mě zarazilo zašpinění jen z jedné strany, asi jak je přívod, tak to ze strany i filtruje. Jinak žádné šponky, voda nebo nic, tak super. A origo filtr také made in Tunisia.

Vyčištění nádoby, zalití, vložen nový filtr, zavření.

Dále přes PC odvzdušnění systému 2l/90sek. No jestli se něco změní nevím, ale určitě to motoru prospěje 🙂

 

dodatek: podle posledního infa je za problémem s delším teplým startem podbitá baterie a to i po delší jízdě. Prostě inteligentní dobíjení!

IMG_6968.jpeg

IMG_6925.jpeg

IMG_6926.jpeg

IMG_6943.jpeg

IMG_6955.jpeg

IMG_6959.jpeg

IMG_6960.jpeg

IMG_6962.jpeg

IMG_6964.jpeg

IMG_6966.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...