Jump to content

Motor

Sign in to follow this  

Subforums

  1. Motor 1.0 TSI

    Motor 1.0 TSi o výkonu 70 kW/95 k85 kW/115 k

    9
    posts
  2. Motor 1.5 TSI

    1.5 TSi o výkonu 110 kW/150 k

    • No posts here yet
  3. Motor 1.6 TDI

    1.6 TDi o výkonu 85 kW/115 k

    10
    posts
  4. Motor 1.0 G-TEC

    V průběhu roku 2019 bude následovat motor 1.0 G-TEC o výkonu 66 kW (90 koní) s pohonem na ekologický zemní plyn (CNG)

    21
    posts

    0 topics in this forum

    There are no topics in this forum yet

    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
      • Ten Scout se mi moc nelíbí, ale tu modrou barvu na fotce bych bral 😊. 
      • No asi to bez aerodynemického tunelu stejně nerozsekneme, takže nezbývá než věřit expertům z Boleslavi, že mají obě varianty dobře vymyšlené.
    ×