Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

ŠKODA Scala

Modelový rok 2018+

Podkategorie

  1. Interiér

    Interiér modalu ŠKODA Scala přichází s novým konceptem, jehož středobodem je centrálně umístěný vyvýšený displej. 

    • Žádné příspěvky
  2. 35
    příspěvků
  3. 20
    příspěvků
  4. Elektrika

    Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..

    • Žádné příspěvky
  5. 28
    příspěvků
  6. Audio, Infotainment, Konektivita

    Infotainment systém Amundsen i systémy Bolero, Swing a vše okolo autohifi

    29
    příspěvků
  7. 854
    příspěvků

    0 témat v tomto fóru

    V tomto fóru zatím není žádné téma.



    • Aktuální příspěvky

      • Pytlaku, diky! Konecne nekdo zjistil v cem muze byt problem a poskytl konkretni info. Jeste by mohli majitele poskakujicich aut zkusit, jestli Tva rada nepomuze i jim.  
      • ach jo a kam asi tankujeme my všichni tady, do nárazníku? většina z nás do nádrže...    chápu, že ti co mají služební auto (jako třeba jako pan skejpa) a firemní platební kartu uvažují trochu jinak, ale proto není třeba ty, co si na PHM musí vydělat, urážet....   no ono to asi souvisí i s celkovou mentalitou, když pan skejpa jezdí rychle (jak sám výše píše - předpokládám že ne podle předpisů),  .... divné, když někoho řízení v podstatě živí a napsal doposud jen 7 příspěvků, asi by měl být trochu ukázněnější a pokornější...   nicméně chápu že téma je o velikosti nádrže, ale jak vidět, jiní nepochopili nadsázku a realitu a krásu češtiny/slovenčiny.... ano nádrž je malá, ale dá se na to zvyknou, logika věci je jen a jen EU, tedy nižší hmotnost vozu = nižší emise.... které nás jednou zahubí...   pěkný den...
      • Nedělá to vždy, např. když někam přijedu, čekám na někoho než přijde, tak následné nastartování to neprotočí ručičky.
      • Téma je NÁDRŽ a teprve pak je pomlčka, kolik tankujete. Spíš u Vás bude mozková bariéra.
      • To mi přijde normální, že je v ohřátém motoru hladina chladící kapaliny vyšší než za studena. A trocha emulze na víčku při krátkých trasách nemusí znamenat prasklé těsnění. Asi bych se na to zaměřil, jestli emulze po delší jízdě zmizí, zkontroloval bych, co jde z výfuku, hlídal chladící kapalinu, ale jinak nevidím důvod stresovat.
    ×