Roman_Slav Vloženo 15. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2023 Dobrý deň, idem si po radu. Vopred sa ospravedlňujem za amatérsky popis problému Octavia 1,6TDI rv 2017 -začal sa mi v interiéri šíriť nepríjemný štiplavý zápach z kúrenia ( aj pri studenom vzduchu ). Pôvodne som si myslel, že sa jedná o výfukové plyny ( zo začiatku mi to tak pripomínalo ) Dal som auto mechanikovi. Prezrel všetky možnosti či sa do kabíny nešíri zápach z motorovej časti, prezrel všetky tesnenia, výfuk, pletenec, DPF všetko možné a škontatoval , že sa nejedná o výfukové plyny( žiadny únik na výfukovom systéme ani v motorovej časti, ktorý by sa šírili do interiéru ), ale o zápach " zhorenej elektrickej súčiastky " ( motorček,klapka alebo niečo ine v systéme kurenia ) Súčiastky nemusí byť už úplne odpálená, môže fungovať ale podľa jeho slov sa čoskoro pokazí. Diagnostika nič nevykazuje. Pravda je, že zápach postupne slabne ale sem tam ho stále cítiť ( hlavne keď kúrim ) . Ukázal mi potom zhorený motorček z kúrenia a fakt ten zápach pripomínal to čo sa mi šíri do kabíny. Skutočne sa mi nechce čakať či mi to nezačne horieť alebo čo. Máte prosím nejaké rady tipy a triky ako prísť na chybnú súčiastku z ktorej sa môže šíriť zápach, ako prísť na to kde sa to nachádza, poprípade ako čo a kde rozobrať aby nemuseli v servise rozoberať celú prístrojovku poprípade mal už niekto podobný problém ? Vopred ďakujem a v predstihu prajem pekné sviatky Zdar, Roman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HlouchyJR Vloženo 15. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2023 (editace) často bývá uvolněná kostra PTC (přidávané topení, co ohřívá vzduch než se ohřeje motor) a poté začne pálit vodič viz foto potreba celé PTC vyměnit a doufat ze nebude zničený přívodní “-“ drat nachází se zde Editováno: 15. Prosinec 2023, autor: HlouchyJR 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...