Přejít na obsah

Vaše vysoké nájezdy s S2


explorerr

Doporučené příspěvky

Dobrý den vespolek,

 

jsem majitelem Superba 2, 2.0 TDi 125 kw, CBBB s nájezdem nyní přes 390 000 km, z toho jsem přes 60 tis udělal já. Kdo z vás má více a jak vám auto slouží?

 

 

Moje auto má za sebou některé věci z preventivních důvodů, i když sloužily bez problémů jako rozvody, žhavení, turbo, jiné už měly svůj čas jako za studena rachtající dvouhmota. Nepočítám spotřební materiál jako silentbloky podvozku, destičky, filtry, žárovky atp. nebo věci po vykradení vozu.

Jsou tam ale ještě původní vstřikovače, DPF, spojka, tlumiče.

 

S autem jezdím většinově v městském provozu (mám přemapované DSG, s původním se nedalo jezdit), občasně protáhnu na dálnici. Až na některé obvyklé superbí bolístky slouží dál, můj cíl je, aby mi supík vydržel alespoň dalších 100k km. 

 

Proto ocením, když se pochlubí ostatní majitelé S2, kteří mají vyšší nájezdy nežli já, jak jsou spokojeni nebo nespokojeni, co všechno vašim autům vydrželo za původní díly nebo jak dlouho než byla nutná výměna.

 

Díky za inspiraci.

 

ex

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, CBBB 2010, 390k (jazdim ho od 240k). odvtedy olej kazdych 15k, povodny DPF, turbo, vstrekovace. Celkovo spokojnost, nove neplanujem, plne mi vyhovuje co SII ponuka. Samozrejme neposkytuje kopec novych technologickych vychytavok, asistentov....

 

- rozvody podla planu

- kedysi davno menene ovladanie turba

- pravidelne cistenie EGR

- pri 250k vymena horaku Webasta (nesuvisi s autom....)

- cca pri 270k vymena dvojhmoty + vymena olejov v prevodovke + diferencialoch pri cca 270k

- cca pri 270k prevntivne vymene vsetky tlmice pri (asi neboli az take zle, ale tie neboli ani nove...)

- cca pri 300k vymena regulatora tlaku v raily (auto na volnobeh tak divne pocukavalo)

- niekde po 300k vymena kompresora klimatizacie

- pri cca 340k oprava RJ Haldexu ("prehrdzavel" hlinikovy kryt, nutna oprava zakladej dosky)

- cca pri 385k vymenena volnobezka na alternatore

- cca pri 385k cistenie sania/vyrive klapky + montaz dorazu klapiek (chyba P2015)

- cca 390k oprava kabloveho zvazku vodicovych dveri (polamane v tej gumovej prechodke vo dverach)

- cca 390k preventivne vymene drziaky motora a prevodovky (auto trosicku menej vibruje, ale mozno len placebo...)

- hrdzavie lem kapoty zospodu, od motorovej strany (pri stieracoch), zevraj choroba SII

- pomaly hreje vodicova sedacka, decka je ok ale dlho trva, kym sa nahreje, neskutocne ma to stve, udajne problem niekde v kablovom zvazku ale nikto presne nevie povedat preco

- priebezne menene tycky stabilizatora, kdejake silenbloky, lanovody rucnej brzdy, brzdove kotuce, zadne strmene (jeden bol zapeceny)

 

- teraz planovana vymena hardyspojky haldexu

 

- mozno by sa oplatilo vymenit tycku vyvazovacieho modulu olejoveho cerpadla. Udajne uz mam "novsi" model, ale ani ten zevraj nieje nesmrtelny. Skoda, ze to mam odruky....https://www.vyvazovaky.cz/

 

Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...