Jump to content

Martttin

Uživatel
  • Content Count

    696
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

53 Excellent

About Martttin

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,917 profile views
  1. Ahojte, v poslednom case som si u mojho SII (135 man 4x4) vsimol taky divny pulzujuci zvuk a teda ci to niekomu nieco hovori. Najviac je to citelne okolo 100-110, kedy ide z miest niekde ako je prevodovka- rozvodovka-kardan taky tupo-pulzujuci zvuk. Nieje to neustala vibracia, ale prvy dojem ma clovek pocit, akoby auto slo na 3 valce, su to take pulzy, ktore su umerne tomu, ako rychlo auto ide. Nieje to umerne otackam motora. Obe loziska na predku su nove a maju cca 20t (uz celkom hucali). tiez nemam pocit, ze to je gumami, i ked su uz pred smrtou (len cakam, ze trochu zleze sneh p
  2. Mne robi to iste. Fungovalo a po nejakom case to proste prestalo. Prepinac mam v polohe AUTO a vsetko povolene, jak v MDF menu tak cez VCDS... skusal som to aj manualne (dea)aktivovat a nic, stale rovnako....
  3. Skus to v Octavia II Sekcii, tam su o cinskych radiach mraky, chalani to maju celkom vychytane a je to to iste co pri SII.
  4. To mas pravdu, ale ked ti bezi motor tak teoreticky nepotrebujes to webasto cerpadlo, ktore je v predu, vodu ti pretoci klasicka vodna pumpa. Naopak to male webasto cerpadlo je potrebne ked kuris s vypnutym motorom. A on pise, ze mu to robi, ked stoji ale motor mu bezi. Kazdopadne treba to napichnut na diag, takto tu len mudrujeme :D
  5. Ale akoze podla ETKy je uvadzany ten ventil aj pre 2.0... ale fakt neviem, som amater a ja ho nemam :D
  6. Mne bolo povedane, ze v zime pri tychto motoroch a stati je to bezne.... tiez som vymenil termostat a nepozorujem ziadny zmenu... tak isto ti nemusi zopnut webasto, ked ti poklesne teplota, je tam viacero rezimov, da sa to odsledovat cez VCDS. Tak isto cez VCDS zistis, ci tam ten elmag ventil mas alebo nie, ja ho napriklad nemam, neviem na zaklade coho to tam davali...
  7. Ja som menil cca pri 270k a zadok bol citit vtedy uz celkom dost, predok ako pises.... kiez by takto vydrzali tlmice pri SIII . Vcera som pozeral videa a pry 150-200 max....
  8. Chcel povedat, ze ked ides na uplnu spotrebu, tak je mozne, ze to moc neprospieva motoru (neviem, ci ano ci nie, len dovysvetlujem).... technickeho cloveka myslel, takeho, ktory vie, ako motor funguje a teda ci aj napriek tomu jazdi na spotrebu.
  9. To, co si sem dal je napravo nad baterkou, dnes som to pozeral a nemal by to byt problem. Ale sam som ho nemenil...
  10. Original navigacia ma tu vyhodu, ze ak strati signal, tak berie udaje z CANu (otacky kolies, poloha volantu atd.) a vie ta nejaky cas navigovat aj bez signalu. Ale inak je to proste krabica z pred 10 rokov a nemoze od toho clovek cakat zazraky a tiez pri roznych verziach, ako som pisal clovek ani nezbad anejake markantne rozdiely. Neviem, co mas za OEM, ale ked som jednym okom pozeral diskusiu v OctaviaII sekcii, tak mi prislo, ze uz to vie celkom pekne veci vratane MFD. Ale nevyznam sa do toho :)
  11. Niesom odbornik, len co som dohladal, ked som riesil podobny "problem". Ano bolo viac verzii, v skratke: novsie mali SSD namiesto HDD a tiez viac miesta na disku (30GB vs 40GB) LEDkovu obrazovku novsi firmware a udajne lepsi procesor Myslim ze novsie mali aj podporu DAB starsie verzie mali problem s vybijanim baterky Niektore sa daju upgradnut, niektore nie. Teda firmware. Co sa tyka vymeny SSD za HDD je to podla mojej skusenosti uplne zbytocne, ziadne zazraky sa nedeju a je takmer nemozne badat nejake zlepsenie vykonu (akurat, ze rcyhlejsie nabootuje). T
  12. ja som laik, ale moja skusenost je ze ten hlavny velky termostat bol aj po 350000 plne funkcny, tiez som si myslel, ze ked mi na mieste mierne pada teplota tak je to zly termostat a prd. A inak sa da vymenit aj bez pol traktora, iba zo stvrt ale to su dva porody najednou.... ale osobne by som ho nemenil, ked ho mas 2 roky. Ale jak je libo :) PS: mam CBBB
  13. Google tvrdi nieco ako: It keeps the PCV vapors, which have some moisture, from freezing in cold weather and blocking the PCV. Pre non-english, pry to ma sluzit nato, aby sa nekondenzovala vlhkost na PCV, ktora moze pry namrzat a tym padom znefunkcnit ten PCV ventil. https://forums.tdiclub.com/index.php?threads/1j0906391b-heater-tube.475555/
  14. Ono @suri. chcel asi povedat, ze sanca, ze ti na V6 pri superbe klakne hlava je mensia, jak ze ti upadne lave zadne kolo. Cize mozno to samozrejme je, ale zo skusenosti (a napriklad ako pisal on uz nejake tie 3.6 mal) je sanca naozaj mala a to dymenie je v pohode, hlavne takto v zime :)
  15. Ja nie ale je tu o tom vlakno, konkretne o zatmaveni a je tam aj to, ze sa to musi rozlepovat. Kedysi davno som to hladaj aj cez googlke a pokial mas AFS tak to cele vo vnutri sa proste neda dat von. Preto je nato taky "Sialeny" postup s tymi palickami jak na videu.
×
×
  • Create New...