cosmicboy Vloženo 30. Ledna Sdílet Vloženo 30. Ledna Na úvod se omlouvám, jestli zakládám duplicitní téma - bohužel jsem ale nikde tento problém na fóru nenašel - pokud zde již existuje (nejlépe i s radou na vyřešení problému), nechť je zde dán před uzamčením dotazu odkaz, děkuji ;-). K věci: Superb 2, 2.0 TDI, CFGB. Poslední dobou se mi ráno za studena stává, že motor ihned bez problému nastartuje, ale otáčky začnou lítat v rozmezí 500-1200 a pak motor po pár sekundách chcípne. To se opakuje následující 1-2 starty a pak je vše OK, další starty v rámci dne bez problému. Vstřiky nové (cca. 1000 km), palivový filtr zánovní (cca. 5000 km), diagnostika nehlásí žádný problém. Mohu poprosit o radu, kterým směrem se ubrat v hledání problému? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radcar24 Vloženo Pondělí v 21:00 Sdílet Vloženo Pondělí v 21:00 Přišel ksi na to čím to bylo? Vypadá to že mam úplně stejný problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo před 12 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 12 hodinami Vše nasvědčuje tomu, že uvedené se děje v případě, že je plný DPF a nestihla se dokončit regenerace po příjezdu domů. Vypozorováno díky ELM327, žádná součástka kvůli tomu nevyměněna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.