sojkich Vloženo 23. Dubna Sdílet Vloženo 23. Dubna Ahoj, jdu si pro radu od zkusenejsich. Prakticky vzdy kdyz startuju studeny auto, tak se na 1. rozjedu a pri potom do zahrati motoru (cca 1 km) se mi pri 1500-2000 neprijemne cuka na kazdym kvaltu. Pote vse zmizi. Zacalo to az pred koncem zimy. Poté jsem nechal delal naplne a filtry ale neustalo. Svicky mam pry v pohode. ) Nesetkal jste se s tim nekdo prosim ? Diky za radu O2 FL 2011 CFHC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peter S Vloženo 4. Září Sdílet Vloženo 4. Září Ahoj. Ja mam ten isty problem ,vzdy rano ked sa rozbehujem a pri 1500-2000 ot zacne skubat autom. Kazdy servis mi radili menit zhavice. Zhavice som vymenil . Diagnostika ukazuje tlaky, vstreky ok ,ziadna chyba a auto skube cca do 500m potom uz nic. Myslim,ze dam precistit vstreky a egr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.a.v.o.s Vloženo 9. Září Sdílet Vloženo 9. Září Vyřešeno? Čím to bylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sojkich Vloženo 9. Září Autor Sdílet Vloženo 9. Září Ahoj , prozatím. V létě byl relativní klid. Nejvíc problémů bylo za studenější rána. Teprve tento týden budu více testovat. Žhaviče budu mít teď v plánu s výmenou oleje na konci září. Tak to vemu s tím rovnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.a.v.o.s Vloženo 9. Září Sdílet Vloženo 9. Září Ahoj, mam 2Tdi 103kw 4x4 a pri zarazeni 1 a 2 stupne auto kolem 1500-2000 cukne tak prave resim cim to muže být, napada me spojka nebo vaha vzduchu ale nevim . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sojkich Vloženo 10. Září Autor Sdílet Vloženo 10. Září ja cukani citim i na trojce pri pridavani plynu, muzu vic i min ale cukani ustane tak za 2-3km jizdy , hadam ze by na to mela vliv teplota motoru. Jelikoz v lete jsem cukani tolik neregistroval, bude problem v nizsich teplotach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 11. Září Sdílet Vloženo 11. Září A není slyšet klepání nebo kovové cvakání motoru? Jestli ano, tak se něco podobného řešilo zde https://forum.skodahome.cz/topic/138698-cukání-a-cvakáni-motoru-za-studena-20-tdi-cr-103kw-16v/ a jde s velkou pravděpodobností o vstřikovače. Na SII se s tím teď taky potýkám, ale zatím se to dá tu chvilku vydržet (nechávám taky motor delší dobu klapat na volnoběh), pak už to jede ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sojkich Vloženo před 17 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 17 hodinami Tak jsem si nechal s olejem vyměnit i zhavice a hle ustalo to. Tedy problém zřejmě vyřešen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.a.v.o.s Vloženo před 17 hodinami Sdílet Vloženo před 17 hodinami Tak super, jen bych spíše řekl že žhaviče = špatné starty za studena 🤷♂️ ale třeba to má nějakou souvislost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sojkich Vloženo před 13 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 13 hodinami Cekal bych to taky, motor nechyta nahned a mozna uz baterie ma taky neco za sebou , ale kdyz jsem videl nakonec ty zhavice, tak byly pekne odrovnany. Takze bych se nedivil. Bohudik investice za par stovek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.