Jump to content
PETR258147

cukání a cvakáni motoru za studena 2.0 TDI CR 103kW 16V

Recommended Posts

ahoj, když jedu pri studeným motoru a seslapnu plyn na1600- 2000 otáček tak auto začne skubat a od motoru je slyšet cvakani až když se pomalé blíží k 90"C  tak vše běží jak má nevíte co by to mohlo dělat ? diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

cr a je to manuál . a ani když se to ohřeje tak to přestane a je to jen mírně když slapnu na plyn ale fakt musí být na autě vše vyple aby to šlo slyšet  a nebo užto slyším automaticky ale když je to studené tak to skubehodně když seslapnu plyn .a to cvakani je hrozne

Edited by PETR258147

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo a ještě jsem zapoměl měli to v autorizovaným servisu a nic tam nenašly prý to může dělat nafta tak mi dali nějakou prisadu na vyčištění pak.soustavy a natankoval jsem kvalitní naftu a už jsem vyjel skoro nádrž a dělá to pořád . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podlě mě jsou to načaté vstřiky, řešil jsem loni to samé, změna nafty pomohla dočasně, letos v zimě se to při nižších teplotách však vrátilo. Motor cuká už když se vstřik svou odchylkou přibližuje k hraničním hodnotám a podle testů je stále v normě. Servis změří vstřiky jen diagnostikou, to je k ničemu, pokud se závada neprojevuje už na volnoběh. Když se to letos vrátilo znovu, poslaly se vstřiky ke specialistovi, který je vyndal a otestoval. Výsledek byl - 3. vstřik těsně pod hranicí tolerance, 4. vstřik těsně nad. Výměna 4. vstřiku problém částečně odstranila, ale nakonec se musel vyměnit i ten třetí. Projevovalo se to vysokofrekvenčním škubáním zastudena mezi 1500-2000 otáček, po ujetí pár set metrů bylo vše v pořádku až do druhého dne.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

no právě mě ani ta nafta nepomohla zatím.  zkoušel jde. i naftovy filtr a ani to nepomohlo .dají se někde změřit vstriky okolí Brna?

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 4 minutami, janmatejicek napsal:

Podlě mě jsou to načaté vstřiky, řešil jsem loni to samé, změna nafty pomohla dočasně, letos v zimě se to při nižších teplotách však vrátilo. Motor cuká už když se vstřik svou odchylkou přibližuje k hraničním hodnotám a podle testů je stále v normě. Servis změří vstřiky jen diagnostikou, to je k ničemu, pokud se závada neprojevuje už na volnoběh. Když se to letos vrátilo znovu, poslaly se vstřiky ke specialistovi, který je vyndal a otestoval. Výsledek byl - 3. vstřik těsně pod hranicí tolerance, 4. vstřik těsně nad. Výměna 4. vstřiku problém částečně odstranila, ale nakonec se musel vyměnit i ten třetí. Projevovalo se to vysokofrekvenčním škubáním zastudena mezi 1500-2000 otáček, po ujetí pár set metrů bylo vše v pořádku až do druhého dne.

a cvakal ti o motor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

začni dolevat do nafty při tankování VIF ZIMNÍ celoročně a maš klid ... aspon tim VIFEM bys mohl začít a nic nepokazíš ;)
tipuju ,že rozdíl poznáš ("ne" uslyšíš)  :ph34r:
( VIF je takovej "dobrák" , že se s nim na dílnách i vstřiky čistěj )B)

Edited by HANZTD
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkusím ten vif .třeba dneska ráno to nedělalo vůbec . Tak zkusím to tam nalít třeba to pomůže.bavil jsem se s nánosem co dělá škodovky a říkal mi že to může být 30 věci od převodovky,setrval, spojka ,vstriky atd. tak snad to pomůže

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naftu bych do toho moc netahal. Pokud teda netankujes na benzince v poli s nazvem petranaft a dalsi soukromnickove s benzinkama. Pokud beres na klasickych Benzina,KM-Prona,shell,ONO,tak tam bych problem nevidel. Stejne tak v JZD,pokuz vis odkud berou naftu. VIF: nic tim neopravis,ale VIFem nic nezkazis a nestoji svet kolem 100kc),ale tech par ML do 55l nafty je jak nic a nejaky velky wooow necekej.Vstriky změří i diagnostikou. Nemeri se na volnobeh,ale dela se  log za jizdy. Vycteni hodnoty vstriku neni na 3min,jak jsem se s tim obcas setkal u par "mechaniku s diagnostikou" delat to muze opravdu plno věcí a pojem skubani a cvakani je siroky pojem,hlavne pokud nikdo z nas s tim autem nejel. Za studena muzes slyset i setrvak. Skubani muze byt pricpana vratna hadicka do nadrze,spatny (i novy) filtr,nacaty hydra (pri 100tkm pokud jsou realny bych se na ne ani nezameroval), olej davas jakej? Motor mas jakej?Jak ti rikal kamarad mechanik. Muze to byt 1000 a 1 vec. Btw ja tahle tankuju uz 12let. Do SII od novoty a aktualne 443tkm najeto na puvodni vstriky,dpf,spojku,turbo.

20170223_145122.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím klubáci,

chci se zeptat mám superba 2011 kód motoru cffb, 103 kw, 2.0. Když auto stojí přes noc tak mi při prvním nastartování auto chytne hned na první ťuk, jenomže když se rozjedu tak mezi cca 1800-2300 ot. Motor pocukává a má v těch otáčkách takový divný kovový zvuk. Když se auto zahřeje lehce nad 50 stupňů tak zvuk i cukání přestane. A celý den to neudělá i když motor zase schladne pod 50 stupňů. Nedělá to pravidelně někdy více a razantněji, někdy méňe. Nevíte čím by to mohlo být způsobené. Dělá to na jedničku, dvojku i trojku. 

 

Auto bylo za studena na kontrolu vstřiků a 3 vstřik měl hodnotu -0.70 mg jinak všechny okolo nuly. V servise mi řekli, že to je v ještě v pohodě, že hranice je 1 a -1. 

 

Budu rád za jakékoliv rady. 

 

Ďekuji. 

Edited by Kubikulak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servus,

robilo mi presne to isté na Vw TIguan 2013, tiež CFFB, po prehratí diesel gate soft u predajcu.
Prehratie naspäť odstránilo úplne ten problém, ale môže tam byť samozrejme aj iný dôvod spomínaného cukania.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mám nový poznatek, byl jsem na diagnostice a na volnobeh měly trysky nejvyšší hodnotu okolo 0,50. Ovšem potom jsme to jeli projet a na první trysce při plném plynu na trojku vyskočila hodnota + 1,59. Otázka je zda se ta odchylka muže takto rozhodit při plném plynu. 

 

Jinak prikladam video co to dělá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Georgi a Koukal si i na video ? Mělo to podobný chod ? Kovový zvuk a cukání ? Je k tomu prý na nic pristup u těch cffb motoru. Pomohlo ti vyčištění ? Nebo si kupoval komplet nový ? Prodává se totiž jen s chladičem výfukových plynu. Dá se to nějak zjistit přes diagnostiku nebo nějak ? Jestli to je tím ? 

 

Jako mi ty vstriky moc nesedí protože se to prý měří na volnobehu a za studena jsem měl Max hodnotu -0,7. Jinak kolem nuly po zahřátí a jeden +0,5 cca.

Edited by Kubikulak
Dopasano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, video jsem pustil až teď. Ten zvuk těch vstrikoačů fakt není vůbec pěkný. Kouří ti to když jedeš? Mě odešly vstřikovače po dovolený v Srbsku. Když jsem odjížděl ze Srbska, tak to hrozně škubalo autem jako kdyby tě někdo tahal dopředu a hned dozadu ( takové zadrhávání) a hrozně to auto kouřilo. Když jsem měl špatný ten EGR tak to jen zacukalo v tom období kdy motor ještě neukazoval na počítači teplotu 50°C pak už dobré. Stál jsem někde, vychladlo to a zase to zacukalo. EGR mi měnil klubák Sharik4x4 co dělá vyvažováky. Mění se to celé a musí jít dolů DPF aby to šlo vyměnit. :(

 

Na ty vstřiky zkus třeba zavolat uživatele Motorpower. Ten ti je proklepne a řekne co opravdu s nima je. Nevím kde bydlíš, tak to k němu budeš třeba mít hodně daleko (Třebotov u Prahy).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Casonim
      Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Týden zpátky se mi rozletělo turbo, takovým způsoben že se mi roztrhl blok. Sehnal jsem si jiný motor, s turbem, nasadil do auta a spokojeně jezdil. Pak mi nové turbo chytlo olej, motor v omezovači i když jsem měl klíček venku. Udusil jsem motor, sehnal nové turbo, nasadil a sice sepne ale auto úplně krutoextrémně kouří, bíle, smrdí to po naftě. Dusí se, ale jakmile sepne turbo kouří míň a i docela jede. Jde to ruku v ruce s brutálním klepáním motoru. 
    • By bujko7
      Dobrý den,
      mám takový problém. Mám superba 2014 2.0 tdi 125kw manuál. Za studena mi něco klepe v motoru. Při zahřátí přestane. Je to jakoby takové cvakaní a přijde mi ze je to čím dál víc. Mohou to být hydroštely ? Nebo ventily ? 

      IMG_0427.MOV
    • By Agraelos
      Zdravim,
      chtěl bych se zeptat: Po startu auto vibruje, ale jenom do 1500 ot./min a nejvíc zhruba lehce nad volnoběžnejma otáčkama a to i při neutrálu. Po překročení otáček je všechno zase víceméně normální. Nedávno byla vyměněna kompletní spojk. sada (včetně dvouhmoťáku). Mechanik, co to dělal, řikal, že by to tim bejt nemělo. Vymáčknutí spojky nepomůže. Kontrolky neindikují žádnou chybu. Někoho napadl silentblok (spodní), popř. vstřikování, avšak spíš to vypadá, že je něco uvolněný a možná uvnitř palubky. Nevíte, co by to mohlo způsobovat? Nebo to bude na celý rozebrání?
      Díky za odpověď.
       
      Superb II, 2.0 TDI-PD, 103 kW, 8V (BMP), rok 2008, najeto přes 280 tis. km
    • By Bumbisek
      Ahoj, má někdo CANTON v 1,5 sportlinu?
      přidává systém na zvuku motoru při režimu sport nebo ne? 
      Děkuji 
    • By mike_k
      Nevi nekdo jaky je predepsany interval vymeny rozvodaku pro 2.0 mpi / 85kw? Kdyz jsem se pri posledni prohlidce v 75000 km ptal, tak mi to v autorizovanem servisu nikdo nebyl schopen rict, jen me ujistovali, ze se to urcite pri kazde prohlidce kontroluje, cemuz teda moc neverim.
×
×
  • Create New...